geçen bir şarkıda Enya söyledi havadaki boşlukmuş türbülansın sebebi bu göğüs göğüse çarpışma nehirler dolusu sus güdümsüz adımlarla yoğun kara bir nöbet parklardan patikalara akan boş sinerji
yenilginin karasularını aşmak bilerek saçma sapan burjuva şarkılar ve diline doladığın marşandizi bozuk tümceler aslında çocukluk tüm bu olanlar bu kafa tutma gerçeğe kaldırımlar boyu sek sek ateşle oynamak gibi vakit geçirmek...
haklısın faydasız aptallığa su vermek ve birinci derece suç besbelli şiraze sallanıyordu ne zamandır değil mi hiç suyu alınınca çelik demire döner mi? ne bilmiş tâ o zamandan furuğzat bisiklet yakalı giyinirmiş tüm ayrılıklar tüm şiirler örste mi yazılır martı tüm şâirler mi deli!
al tepe tepe kullan avuçlarına saklanan suç başkentini ne güzel küfre geliyor değil mi aynaların eşref saati erken uyuyor heyecan üstüne üstüne geliyor karanlık baş edemediğin bir nikbinlik ölüm iyiliği gibi çâresiz erişmek zor olur yine geçit vermeyen dar heceli koyaklardan zıplamak sen karışma şimdi Marquez bir romandı "kırmızı pazartesi" yazdın ve bitti sağıra sır verir gibi bir geceydi gitti...
şimdi daha iyi anlıyorum sanki "çocukken büyüyünce geçer dedikleri şey neşeydi"!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Domino Etkisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Domino Etkisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Serbesti yazmak kadar okumakta incelik ister hocam. Kaleminiz o kadar anlaşılır bil dil kullanıyor ki hani şiiri okuyunca hemen bir şiir de ben yazayım diyesi geliyor . Siz ustalarımız kadar güzel olur mu bilemiyorum ama karınca misali bu yolda ölürüm ya demeden geçemeyeceğim .Kutlu/yorum saygı ve selamlarımla.
Ah, tam öyle bir gece bütün şiirler melankolik geliyor ve bütün şairler biraz deli böyle şiirler akıl işi gelmiyor bana aslında vakit camı açıp avazım yettiği kadar bağırma vakti çocuk omak bu kadarmı güzeldi.
çok sevdim şiirinizi, iyi hissettim yüreğinize sağlık.
öncelikle samimi yorumunuza teşekkürler. şiir durgun hafızada anafor yaratırsa başarılıdır denir. ve bir yok belki bir ışık karanlık cesareti uyandıracak bir sufle içimizin labirentlerinde...