(şiirlerde adın geçiyor/ dinle bak!) Bir milyon şair gelse anlatamaz aşkımı Ne sözler sensindir! Ne de harfler… Bir tek sen varsındır içimde tarifsiz Sadece sensindir “seni seviyorum” da ki…
—Yokluğunda yüz mevsim devirdim bu bedenimde Sonuç: yine yoktun-her zamanki gibi…
Fırtına koparıyorum dallardan, kuşların kanatlarından, Telaşlı bir ikindi vakti ağlıyorum/ sonra sen; Bir sen geliyorsun aklıma, sesin yankılanıyor içeriğimde, Düşüyorsun olağanca güzelliğinle, şaşırıyorum… Galiba sadece senin varlığınla hayata sarılıyorum…
—Bilmiyorsun ama ben en zor tümcelerden geldim sana; Çevirdim hayallerimi çıkmaz sokaklardan… Adını “sen” diye, değiştirdim tüm güzelliklerin, Artık mutlulukta sensin, aşkta ve en çok ölüp tekrar doğmakta… (bak her şeyde “sen” diyorum, duy artık!)
Hüzün kokan aşkları biliyorum… Ama olsun ben yine seni bekliyorum!
…Yüz yerimden vurulmuş gibiyim, delik-deşiğim, Aşkından başka çoğaldığım tek şey yine aşkın… Hep o senli aşkın/ bende içimi kemiriyor; Ölmek başka bir şey yaşamanın yanında… Tıpkı sensizliğin gibi… Susuşun gibi… (konuşmuyorsun ama duyuyorum ben yine de…)
Bir şiirden doğurmadım seni zaten yakışmazdın da, Çünkü hiçbir söz(cük)le anlatılamazdın/Yanılmadım. Anlatmadım, sadece anlatılamayacağını ispatladım şairlere… İhtimallere kanmadım/ düşünmedim sensizliği, Ve kimsesizliğimde yalnız bir renk gibi siyaha çaldım hayallerimi… Üstelik siyahtı zaten düşlerim de yokluğun gibi… (sanma ki gecesiyahtır/ oysa güneş yok diye ölür tüm renkler…)
—Bir milyon şair değil; sen gel yeter ki tarifinle, hani yüreğindekiyle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Milyon Şair Gelse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Milyon Şair Gelse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içtenlikle kaleme alınmış, yalın bir anlatımla, duygu sağanağının satırlarda yoğunlaşarak, dizeleri coşturan bir hava var şiirde. Okurken eserin vermiş olduğu güzellik ve içe işleyiş ayrı bir hava katıyor eserde yol alırken. ustaca bir kalemden, ustaca bir eser, tebrikler.
Adını “sen” diye, değiştirdim tüm güzelliklerin, Artık mutlulukta sensin, aşkta ve en çok ölüp tekrar doğmakta… (bak her şeyde “sen” diyorum, duy artık!)
sizi bilmem ama benim için günün şiiri..şairimizi kutluyorum..
böyle sevda sevda şiirleri yazmanın bir formülü var mı acep?? hayır yani biz ne zaman elimize kalemi alsak ayrılık sözleri dökülür, kolayı da budur galiba siz zoru başarıyorsunuz.. bu şiirinizi çıkacak kitabınızın en başına koyun:) çok beğendim çok duygulandım bir milyon kere yüreğine sağlık
"...Yüz yerimden vurulmuş gibiyim, delik-deşiğim, Aşkından başka çoğaldığım tek şey yine aşkın… "
***
ah be dost! neden bilmiyorum bu iki mısra bin şiirden daha etkili geldi bana... saplandı böğrüme acımasız bir temren gibi. kanattı benliğimi. yaralandım. yaramı bir başka sevdim.
teşekkür ederim sevgili kalem. sevgili şair
saygılarımla
hidayet dal tarafından 12/24/2007 11:22:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
diğer dizelere haksızlık yaptığımın farkındayım final vurdu geçti...
sevgiler...