Suskun hikayeler gasp ederken ömrümü Bir yüreğin kaç kez yenildiğini sayıyorum Kaç kişi sahiplenmiş yerini/derini Ve kaç kişi atılmış derinden , yadırganmış Çıkamıyorum işin içinden Zorlanıyorum…
Bir tutkunun delice yaşanabileceği ihtimali Takılıyor öylece aklıma Gözbebeklerim tavanı boyuyor Boydan boya Düşünüyorum ki tutuklanan her kelime Ne kadar yatar sinemin hapsinde Hesaplayamıyorum…
Hadi anlat bana Nasıl boğulur insan söyleyemediklerinden Gırtlağına yapışan cümlelerinden Nasıl kurtulur ? Buz tutan bir beden dönebilir mi hayata Ve tuz-buz edilen can kırıkları mesela Getirilebilir mi eski haline Daha güçlü, daha sağlam?
Gökyüzü kaç rengi besler sonsuzluğunda Mavi nedir -mutluluk- Siyah -hüzün- Beyaz -masumiyet- Gri -alaca- Kızıl nedir mesela Ya da hiç yeşile dönmez mi sema?
Zavallı kalmaya mahkum mudur rüyalar Mahremiyeti uykuların mıdır yalnızca Yaşanmaz mı kendini gösterdiği gibi Usulca, masumca ve çocukça…
(Asla…)
Anlat bana, anlat sevgili Küçük zamanlara büyük mutlulukların Nasıl sığdığını Sırtımdaki yalnızlığın hikayesini anlat Ölü sevişlerin nasıl nefes aldıklarını yavaşça Nasıl kaldıklarını hayatta
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anla/t bana... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anla/t bana... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Renklendikçe mi özgürleşir her şey, yoksa renksizken mi daha özgürdür? Kelimeler anlatıyı kolaylaştırsaydı keşke hep. Fakat biz yine de kelimelerin sadık bağımlıları olacağız galiba. Tebrikle.
Bazen tum renkler dans ederken birarada daha özgürdür hersey bazen ise renksizlik ustası olur ozgurlugun.. Kelimeler birikir durur üst üste anlatmakla bitmez bir türlü Ve keşkeler ilisir dudak kenarımıza.. Cok teşekkür ederim değerli yorumunuza Var olun Sevgilerimle..
İştte böyle böyle anlatılıyor, o upuzun, çocuksu vadilerin yalnızlığı. Bir ovanın bir ovaya hasreti. El yordamıyla değil, kalp yordamıyla seçilebilen bir şiir. Defalarca tebrikler...
Ne kadar uğraşırsak uğraşalım anlatabileceklerimiz karşımızdakilerin anlayabilme kapasiteleri kadardır elbette. Mademki şiir az sözle çok şey anlatabilme sanatıdır şair de görevini bence başarıyla yapmış. ANLAYAN ANLAR dedim sadece ve diledim ki hep doğru anlaşılsın yüreğinde aşk taşıyan insanlar
mısralarımı en iyi anlayanlardan birisiniz diyorum o zaman.. değerli zamanınızı ayırdığınız için ben teşekkür ederim dostyeli güzellikler eksik olmasın etrafınızdan
Çoğu zaman gözyaşları yetmiyor acıları, kederleri dindirmeye. Çünkü o anlarda boğazımızın hasatın da birikir tüm cümleler ama söyleyeceklerimizi geri iteriz dilimizle zaman durur ve yine kendimizde sonsuz bir sukuta çekiliriz İşte bu anlar bir kabulleniştir Ve Sonrası sonrası doğaçlama okunan bir şiirdir kıyılara çarparak arayışın içinde umarsızlığın dile gelişidir.
Tebrik ederim
Şiir düzeldi sevgili şair Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
zaten aşkta paylaşılan hisler anlatılmaz yaşanır diye bir söz vardır bilir misiniz? karşı taraf emin olun ki sizi çok iyi anlar/size çok iyi anlatır çünkü sizi yalnız o anlar çünkü paylaştığınız şeyler size aittir/ikinize yalnızca..
uranus tarafından 7/19/2013 4:42:56 PM zamanında düzenlenmiştir.