(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gonca Gül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gonca Gül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beni çok duygulandırdın sevgili yoksul kardeşim. bu arada öyle bir şiir yazmışsın ki sen benden ilham almışsın lakin bu şiirden ilhamla yazacağım çok şiirler olacak.. nihayetsiz saygılarımla dostum...
Yok-sul kardeşim,gerçek şairlerin şiirlerini okumak çok güzel,böylesi güzel dost kalemin sayfama uğraması beni ziyadesi ile memnun etmekte,selam ve saygılar,hayırlı ramazanlar..
merhabalar dayıcığım))) nedense hem dayı deyip hemde gülümsemek geçiyor içimden ve ben senin sayfanda munzurluk yapmadan duramıyorum ama yiğenini affedersin değil mi ?)))) ilham bir yerden mutlaka alınıyor ve ilham kaynağı kadar kalemde önemli bence...öyle her ilhamdan böylesine nadide bir mücevher gibi şiir çıkmıyor... kutluyorum raks eden şiirinizi saygılarımla Hayırlı ramazanlar diliyorum bu arada
Derler ki, nere gidersek gidelim, ne yaparsak yapalım, içimizdeki sıla özlemi ve gurbet yarası geçmezmiş. Çünkü gerçek özlediğimiz yer, elest bezmiymiş. Bu hasret orada bitermiş.
Final gerçekten güzel olmuş. "Kaleminin kömürü, bu müstakbel kaderim Yoksulluğun kalbinde, sanma hasbelkaderim Sükutun esrârında, meyus ve mükedderim Bir sultâni hayâlât, ol açar açmaz gülüm" yazan müstakbel kaderiniz olsun elbette.Üreten, taşıyan güzelliği insana selamlarımı sunarım.