Uçmayı Aklına Koymuş Bir İnsan… Rüzgarı da Arkasına Almış Demektir… Asıl Önemli Olan Uçmak Değil… Arkana Aldığın Rüzgar Kesildiğinde… Nereye Düştüğü Bilmektir… . . . Mawis . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uçmak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uçmak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uçmayı Aklına Koymuş Bir İnsan… Rüzgarı da Arkasına Almış Demektir… Asıl Önemli Olan Uçmak Değil… Arkana Aldığın Rüzgar Kesildiğinde… Nereye Düştüğü Bilmektir… . . . Mawis .
uçmamak en iyisi mi ne her uçuşun bir düşüşü olduğuna göre:)))
Belkide yürümek yere sağlam basarak ve hiçbirşeye güvenmiyerek... ama bazen uçuyoruz veya uçuruluyoruz... ve rüzgar kesildiği an bakakalıyoruz...nerdeyim kimim ne oldum diye..
manidardı şiir.. güzeldi teşekkürler şair saygıgmla..
Bazen Yazarken…Saçmaladığımı Düşünüyorlar…Bazen de Anlamsız Bulup…Gecelerime Yazık…Gündüzlerime İse Perişan Diyorlar…Zaman Kaybı Olduğunu Düşünüp, Kalemime Bahane Buluyorlar…Ama İşte O Her Şeyi Bilen Ahmaklar…Gece Gündüz, Onları Yazdığımı Bilmiyorlar…
şiirler neden ve amaçla yazılmaz mutlak bilmeniz lazım şiir duygudur histir hislerin kalemle yazıya dökülmesidir.. neden ve amacı okuyan kişi bulur veya bulmaz ... ama böyle bir sorgu bana çok yanlış geldi.. kaldı ki burada kısa ve öz olarak bir dünya anlatılmış bana göre...