Biraz şaşkın şu şiirinde,üstesinden gelirim Sevmeyi bilmediğimi düşünürsen öğretirsin, Şiirim, Şairim..
Üç beş cümle kurup Bandırdık mı dört köşeli bisküvimizi çaya Yeter, Yetmez mi Şairim?
Sen sus, Yorgunsun biliyorum az evvel bir hayal kurdun Zor şey...
Biraz savruk şu kelimelerin Boyuna da yetişiriz istersek ... Ve milyon şiirin kardeşi Sildik mi en son gelen baharları Hatırdan, Hatra ekleyeceğimiz En hatrı sayılır şey, Oldu mu şiirimiz(!) Sen gülmeyi o zaman gör...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neptün'den şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neptün'den şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neptün o kadar güzelki ne diyerek övsem bilemedim ... kelimleler yetmez diyelim... ya da anlatsam zaman yetmez diyelim anladın sen onu ... ellerine sağlık
YALNIZ ÇOCUK FATİH tarafından 7/14/2013 2:45:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
o kadar güzelki ne diyerek övsem bilemedim ...
kelimleler yetmez diyelim... ya da anlatsam zaman yetmez diyelim
anladın sen onu ...
ellerine sağlık
YALNIZ ÇOCUK FATİH tarafından 7/14/2013 2:45:16 PM zamanında düzenlenmiştir.