Aklımdaki soru işaretlerinin çokluğu batıyor Ağrı yapıyor, çoğalıyor da Hırs yaparcasına düşüncelerimin üremesi Yok hayır engellenemiyor Ve ben Cevaplandıramı/yorum soruları…
Bekleyişlerim oysa ne çok saçma geliyor Kaygan bir zeminde yürüme çabası gibi Nasıl düşeceğini, nereye çarpacağını bilmeden İşte zaten bu Çok zoruma gidiyor…
Sızlı/yorum, Kızı/yorum, Azalı/yorum Ve azaltı/yorum hislerimi Karanlığa bırakı/yorum…
Ki ben… Ne çok korkarım karanlıktan, Azalmaktan. Dudaklarımdan çıkan son yorum;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__YoRuM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__YoRuM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayağıma gölgeler takılıyor..düşü-yordum..dilsiz günlerden geçiyordum..göz perdelerimde bulutlar/tenine değen ilk sabah güneşi ve iliklerimde hissettiğim aşkın deli cesareti..çıkmaz sokaklardan, şakaklarına açılan ıslak/yosun kokulu ve mavi bir deniz olmuştum..elimde değil dallarına sen bulaşmıştı baharlarımın ki geceden sabaha köpüklü işkencelerden geçiyordum..zihnimdeki senli acı izleri azat ederek bir bir..tutsak olduğum anların içinden/isteyipte, içine giremediğim zamanlarının ta dışından..mum sadaketinde eriyerek/eksilerek ve damlayarak..zihninden kötü izleri kazıyarak geriye doğru..yeminli bir sevdanın göğsüne uzanıp bir çocuk kadar temiz..bir o kadar coşkulu..bir o kadar da bencil..en hak edilmiş halimle düşü/yordum sana..
Bekleyişlerim oysa ne çok saçma geliyor Kaygan bir zeminde yürüme çabası gibi Nasıl düşeceğini, nereye çarpacağını bilmeden İşte zaten bu Çok zoruma gidiyor…
Sızlı/yorum, Kızı/yorum, Azalı/yorum Ve azaltı/yorum hislerimi Karanlığa bırakı/yorum…
Ki ben… Ne çok korkarım karanlıktan, Azalmaktan. Dudaklarımdan çıkan son yorum;
Tükeni/yorum… Tüketili/yorum… … Kutlu/yorum…
Mükemmeldi dizeler severek okudum Yüreğin kalemin daim olsun yürek sesin hiç susmasın _______________Saygılar
Hele ki bir tanesi nasıl da parlıyor karanlığımıza inat :
"Uzun gecelerin yiğitliği dağılıyor sonsuzluğa"
Yine tadı damağımızda kalan bir şiir sofrası...