Okuduğunuz şiir 26.6.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Tutunamıyorum Birati
Gün düşerken gecenin eteklerinden Solmuş tenime inat, en mavi rengiyle, Hasreti soyunup vuslatı giyineceğim yine Ve atıp kendimi sokağa, aşk dileneceğim Gözleri meneviş rengi bütün kadınlardan.
Ah Birati, Sende anlamıyorsun beni, Ayrılıktan sonra, olamıyor insan eskisi gibi Gözlerimi odamın tavanına sürüyerek uyanıyorum şimdilerde Pencereden uzatıp başımı, rüzgara yıkatıyorum yüzümü Ve açmıyorum perdelerimi Güneş düşmesin yatağıma diye, Isıtmasın içimi senle uyandığım günlerdeki gibi. Of Birati, Ne sen nede isyanımı haykırdığım bu duvarlar Anlamıyorsunuz beni Ölüyorum diyorum, ölüyorum Söyle Birati, Sırtından vurulan adamın kanar mı kalbi?
Dökülse yüzü avuçlarıma pul pul Bak zamansız yağmurları kuşandı gözlerim yine Onsuz her yer gurbet, Yabancı bu eller, gözlerim, bu göğsümde atan şey yabancı bana Ah Birati, Hangimize faydası var bu ayrılığın, söyle!
Ben O’na ömrüm dedim Birati O ise ne varsa aşk adına sineme ektiğim, Vakitsiz, hasadını edipte gitti. Ah Birati, bilsen Kaç kez can verdim odamın tavanına asıp ruhumu Bilsen kaç kez.
Ayaklarıma geçmiyor sözüm Değil evden çıkmak Odamdan başka yere gitsem Nefes alamayacağım sanıyorum Böyle hizaya getiriyor demek ayrılık adamı
Ah Birati, Duyuramıyorum sesimi Sesimde nefesimin soğuk ezgisi Oysa dönse boy verecekti asminler, Kırağı düşmüş avuçlarımda. Derin bir uçurumdan düşer gibi düşüyorum bu yalnızlık çukuruna Tutunamıyorum birati Ölüyorum usul usul, anla!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutunamıyorum Birati şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutunamıyorum Birati şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bekleme şairim, bu kasırga nefes aldığın müddetçe durulmayacak.Sana daha neler yazdırır bu hal.Adına mutluyum.En üretken dönemin olacak.Çok güzeldi.Duygular bir o kadar kalp yakıcı.Eyvallah...
Ayaklarıma geçmiyor sözüm Değil evden çıkmak Odamdan başka yere gitsem Nefes alamayacağım sanıyorum Böyle hizaya getiriyor demek ayrılık adamı
Ah Birati, Duyuramıyorum sesimi Sesimde nefesimin soğuk ezgisi Oysa dönse boy verecekti asminler, Kırağı düşmüş avuçlarımda. Derin bir uçurumdan düşer gibi düşüyorum bu yalnızlık çukuruna Tutunamıyorum birati Ölüyorum usul usul, anla!