Uyan Sahram! Aç babana güzel gözlerini. Aç ki çok soğuk sensizliğimde mevsimler.
Yaşamamışım, yaşadım sanmışım evveliyatımda. Saadete benzetmişim sevinçlerimi, Keder sanmış üzülmüşüm dertlerime. Tüm bir ömürde yanılmışlığımı fark ediyorum şimdilerde. Seni tanıyorum ve kendimi, evreni tanımadığımı fark ediyorum Hanzadem.
Gözlerin boş bakışlarıyla da büyülüyor yüreğimi, Hiçbir bakışta bu denli yalpalanmadı ruhum. Safiyetinde çehrenin günahlarımdan arınıyor, İlahi bir yakarışın naralarında buluyorum kendimi, Seni bahşeden Mevla ya kurban olayım ben. Aşkların en ulusuyla, sevgilerin en nihayetsiziyle gönlümü tanıştıran, Saadetlerin en ulaşılmazıyla, beni seninle kavuşturan Mevla ya kurban olayım.
Uyan Sahram! Saat gecenin kaçı bilmiyorum. Bu kaçıncı uyanışım, Kaçıncı seni arayışım bilmiyorum. Tek istiyorum ki gözlerimi her açtığımda, seninle buluşalım bakışlarda. Gözlüklerim olmadan görmesem de parıldayan gözlerini, Yüreğimle, kalbimle göreyim istiyorum seni yavrum.
Minik ellerin sallanır ansızın, Küçücük yüreğinde ne depremler oluyor ki ürperiyorsun böylesi. Nasıl bir geleceğin korkusuyla titriyorsun Sahram. Sakın korkma bebeğim! Baban yanında olacak her zaman. Seni evrenin tüm kötülüklerinden koruyacak baban, Bu uğurda son nefesini dahi vermeye hazır ve nazır. Korkma Sahram korkma. Korkma Hanzadem.
Masmavi gözlerinde batar güneşim, Sapsarı saçlarında dalgalanır rüzgârlar, Nur yüzünde ışıldayan yıldızlarla kamaşmakta gözlerim, Minicik dudaklarında kâinatın lezzeti, Bembeyaz bir kar tanesisin şakaklarımda, En bahtiyar anlarımın yegâne müsebbibi, Sen âşık olduğum kadının aynası, Sen taptığım Rabbin ziyası, Sen babanın tüm dünyası, Seni sevgilerin en temiziyle en ulusuyla seviyorum bebeğim. Mevlam sana uzun ömür versin, Mevlam benim ömrümü de sana versin. Çok yaşa,huzurlu yaşa,mutlu yaşa. Hakla yaşa,hakkaniyetle yaşa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
UYAN SAHRAM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
UYAN SAHRAM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.