Ondan ayrılalı kaç gün oldu saymadım. Bana zaten hiç geçmedi o günler. Özlemek çok acı verici bir şeymiş. Her an daha fazla özlüyorum. Hiç bir şeyi beceremiyorum ben. Ondan ayrıldıktan sonra daha da beceriksiz oldum. Sigara içmeyi bile beceremiyorum adam gibi. İçerken içime çok çekiyormuşum onun için hemen bitiyormuş. Zaten paketi alınca hemen elim ona gidiyor bir dal, bir dal daha... Altıncı şarkıda hepsini içmiş bitirmiş oluyorum. Dumanı yaşlı gözlerimi daha da yaşartıyor, Böyle boğazım falan da bir acayip oluyor. Az biraz başım döner gibi oluyor. Başım hep dönsün istiyorum. Ölüyüm gidiyim istiyorum. Günaha girmekten, annemin üzülmesinden korkuyorum. Allah’ım sadece sen biliyorsun hepimizi, içimizi, sevgimizi. Ben onu çok seviyorum. Kimseyi, düşmanımı bile sevdiği kızın yokluğuyla sınama Allah’ım. Kimsenin sol tarafı benimki kadar acımasın. İçi karıncalanmasın, sevenler ayrılmasın Allah’ım. Beni hep onun kalbinde yaşat Allah’ım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Allah'ım Beni Onun Kalbinde Yaşat! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Allah'ım Beni Onun Kalbinde Yaşat! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Buruk bir o kadar da güzel...Dünyanın sonu değil hiç bir şey.Daha yeni sanıyorum..geçer zamanla...Sigaraya gelince..İşte o dünyanın sonu olabilir bence ama mutlu son olmayacağı kesin...Saygılarım la...