Adamın işi gücü internet sosyal medya Aklı bihaber; Ali, Veli 49-50 Hacivatla arnavut Türkiye de komedya Çok acı biber; Ali Veli 49-50 . Bana moruk diyor ya, kendisi miki fare Hay hay buyurun gelin, bakalım pare pare Daha da olmaz ise buluruz bir kabare Ha bire ezber; Ali, Veli 49-50 . Aynı şeyleri duy duy sitece olduk folluk :) Böceğin arkasından, yaptın orostopolluk :) Yanyana gelsek var ya oluruz karakolluk Civcivlerime berber; Ali, Veli 49-50 . İlklerini yaşarsın benim sayfalarımda Bağnazlıkları sevmem gırgır hayfalarımda Senin gibi bencikler yoktur tayfalarımda Cikciğe rehber; Ali, Veli 49-50 . Kıçınızı yırtsanız, bittiniz oğlum artık Hep aynı don giyilmez; her yanı yırtık pırtık Ecel nefes sayıyor; saat diyor tık tık tık Gördün ya naber; Ali, Veli 49-50 . Nevşehir’in manası, yeni şehir demektir Plakası ellidir hakkını ödemektir 46-47- Atladık -49-Ektir Hepsi beraber; Ali, Veli 49-50 . Benim başbakanım, gür sesli yakışıklı Karanlıklarda komaz, ampulü yak ışıklı Seninkiler dellenmiş, her dem viyakı şık’lı Kalanlar makber; Ali, Veli 49-50 , Benimkini boşver sen, yoksulda yok plaka Sıfır yedi Antalya, dersin ki ne alaka Behey ustam be kalas diz plaka plaka Devşirme zelber; Ali, Veli 49-50 . Not : ’da var bir dakika, unuttuklarım da var Koca koca adamız, hep tuttuklarım davar Arada yalamadan cuk yuttuklarım da var Yaşım muteber, Ali, Veli 49-50 :)
************
Zelber:: Yük, dert , sıkıntı
Plaka noları :) 46 :: Kahramanmaraş 47 :: Mardin Bunu Atladık:)) 49 :: Muş Fbrikalar falan yapılıyormuş :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ali Veli 49-50 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ali Veli 49-50 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazım ve ölçüsüyle çok güzel bir eser. hazla okundu beğenildi. içeriğini sorgulamak bence çok önemli değil.isteyen istediği gibi düşünür. önemli olan şiirdir. Dünyevi dostun yorumunda Ülkücülere teşekkür etmekte.Bence yerden göğe kadar haklı.Lakin birde Başbakan anlayabilse.. ikide bir onları çapulcu, kafatasçı, ırkçı, kanla beslenenler olarak sıfatlandırmasa daha güzel olacaktır. saygılarımla
bugün bir kaç şiire ansiklopedilerden döşeyecektim. Vazgeçtim ezberci yorumlardan artık..:) şiir mi aruzun üzerine hele şükür leyleğin önüne bardakta çorba koydun. Elhamdülillah doyduk ağam. aruz düz tabağa konmuştu gagalasam da yiyemedim aç kaldım. sadece tefekkür. tefekkürümüzü de sen düşün ağam, leylekte ne kadarsa bizde de o kadar işte.
yine ansiklopodi açtık ağam. döşeyeceğim. öncelikle şunu belirteyim. Tayyip Yeniçeri ocağını kaldırdı Nizam-ı Cedid'i kurdu. fasa fiso icraatlerini sonra da irdeleriz. sahife 121 Milliyetçilik: Osmanlı milletlerini ayrıştırdı. Teba/Hükümdar ikiliğini yıktı. Artçı sarsıntılarda Osmanlıyı dağıttı. Kader! Osmanlıcılık: İmparatorluk vatanseverliği güttü. Dera maya tutmadı. 1914 İttihatti Terakki'den sonra kaşık da kırıldı. Panislamizm:1876-1909. II Andulhamid'in İslam kardeşliği politikası da kurtarmadı Osmanlıyı. Din gitti. Dil-ırk geldi! Türkçülük:Yusuf AKÇURA 1904'te Türkçülüğü savunan Üç Tarzı Siyaset adlı kitapçığı vb. 1908'de Türk Derneği kurdu. Turançılık.1912-1930 arası etkili olsa da Ziya Gökalp, Ömer Seyfettin kalemşörlüğü yürüttü.İttihat ve Terakki'nin arka bahçesi konumuna geldi. TBMM 1920 den sonra Turancılığa karşı tavır aldı. Gökalp 1923'te Türkçülüğün Esasları Turanlığılı uzak/mefkure ilan etti. Mehmet Emin YURDAKUL: Turana Doğru adlı şiir kitabının ikinci baskısında Turan sözcüğü Vatan sözcüğü ile değiştirdi. Yusuf AKÇURA, Halide EDİP,Ahmet AĞAOĞLU 1922-1923'te çeşitli şekillerle Turancılık ideolojisini terk ettiklerini beyan ettiler(Gömlek değiştirdiler). 1930'lardan sonra bu akım tekrar canlandı.
hasılı İkinci Dünya savaşı,1948 İsrail'in kurulması, Soğuk Savaş,İran Devrimi, SSCB'nin dağılması Amerika Hegemonyası vs...
İSTİHBARAT, ENERJİ, GÜÇ savaşları...
******************************************** Kimse Milleti ağaç-yeşillik vs diyerek uyutmasın.
ABD'deki Boston saldırıları aydınlatılmadı. ABD Ergenekonu kartlarını sergiledi.Çin-Rusya kardını aldı.
TÜRKİYEMİZ, TÜRKLÜĞÜMÜZ, KÜRTLÜĞÜMÜZ, SÜNNİLİĞİMİZ, ALEVİLİĞİZ, LAİKLİLİĞİMİZ, MUHAFAZARKARLIĞIMIZ (say sayabildiğin kadar aklınıza ne gelirse TENCERE TAVA HERKESTE O HAVA) başta ABD neocanları, Avrupa'nın kemik devletleri, Rusya, İran, İsrail vs..(hangi şıkkı işaretlerseniz işaretleyin döner dolaşır doğru çıkar) istihbarat örgütleri tarafında tekrar artçı sarsıntılara maruz bırakıldı.
Cumhurbaşkanımıza ve Başkanımıza öncelikle teşekkür ediyorum.
Fransız Muhabiri mat eden başbakan cevaını verdi: Siz ne mesajı aldınız derken ekledi. Astınız, Zehirlediniz...Sonrası... işte karşınızdayım.
Seni ben bekliyorum, göğsüm açık, bağrım açık; Hançer ol, göğsüme saplan; ecel ol, karşıma çık;
Çalmamış bir gece mademki felekten gönlüm, Gelecek, bâri elinden dilerim gelsin ölüm. Toprağın rengi kanımdan kızarırken, yer yer, Uzanıp, sapsarı, son bûsemi koymazsam eğer O benim kalbimi göğsümden ayırmış çeliğe, Gezsin ismim yedi kat gökte bu gün kahpe diye, Beni kahretmeden âlemde o bîgâne duruş, Bana sal yalvarırım pençeni ey yırtıcı kuş!
************************* Çok solcu arkadaşım oldu, ülkücü arkadaşım çok oldu, arabı, kürdü ha keza, tarikatçisi, cemaatçisi, partilisi, partisizi...
Fakat ben solcuların bu kadar (kusura bakmasınlar) APTAL olduklarını bilmezdim.Öğrendim.
Ülkücü arkadaşlarıma ayrıca teşekkür ediyorum. Oyunları görüyorlar, Tayyibin hegemonyasından da sıkıldılar, Ya Sabır çekiyorlar. Buna rağmen GAZA gelmiyorlar. Teşekkür ediyorum. Rabbim devletim, milletim, vatanım ve dinim hakkı için kendilerinden razı olsun.
************************************** Demokrasi çalışankanları akıllıları iktidar yapar. Leylek gibi lak lak edenleri değil. Cumhuriyet aklı ön planı alır, İslamı ve Kuranı aklınızla okuyun der. Aklını kullanamayanlar kargacık bırgacık Arap lisanından anlamazlar.Anlasalardı bu ülke bu kadar daha olurdu!
************* ağa ağa!
Emmizade küsmemişim ben senden Ölüm lal eyledi dillerim yoktur Eğdi kametimi büktü belimi Kalkamam ayağa hallerim yoktur
Ben gelende bizim yerde yaz idi Ettiğimiz cilve idi naz idi Çehiz düzemedim ömrüm az idi Göçtüm gömlek ile şallarım yoktur
Ala kaşlarımın kınası solmuş Ala gözlerime topraklar dolmuş Sararmış gül benzim zaferan olmuş Solmuş al yanağım hallarım yoktur
Haber edin kuşlar çeksin yasımı Yuva yapsın püskülümü fesimi Koymadılar doldurayım tasımı Havuzdan ayrıldım sellerim yoktur
Anam beni bir kuş etti uçurdu Durma dedi bağlarından göçürdü Kahpe felek beni çarktan geçirdi Yaslıyım yeşilim allarım yoktur
Haber edin ishak kuşlar göçende Selam söylen her turnalar geçende Ak kırmızı sarı güller açanda Yollayın bana da güllerim yoktur
Yaren yoldaş beni düşlerde görsün Görenler de halim hatırım sorsun Yoldan gelip geçen bir Fatiha versin Felek dilencisi mallarım yoktur
Ben de Hıfzı gibi tezden uyandım Uyandım da taş yastığa dayandım Aslı Hanım gibi kavruldum yandım Sam yeli savurdu küllerim yoktur
selam eder en kalbi saygılarımı sunarım. Dünyevi.:)
okumaya sabır ister de bayağıda akıcı olmuş haaaa onu diyeyim :) çok teşekkürler birsürü bilgi için dostum vida öyle gevşek ki yalama olmuş artık rahatlığın en büyük düşman olduğu memlekette yaşıyoruz :))
sabır sabır bu günlere geldik sabrımızın semeresini gördük elhamdülillah da bu sefer de dediğim gibi en büyük düşman rahatlıkla tanıştık :)
yahudi ermeni dönme devşirme benim bayrağımı atamı artık her neyse bana karşı kullanıyor da bilmiyorum gayri ne demeli ki sabredemem bundan kelli selam saygılarımla
Bize yakışıklı başbakan lazım değil,dürüst ve çalışkan,devletine,milletine faydalı olsun yeter ,,,,son günlerde uykusuz geceler geçiriyoruz....tabi konunun muatabı kim bilmiyorum ama şiirsel açıdan bakarsak güzel dizeler...
oy oy oy benim yüreği güzel kardeşim valla yine güldüm bak ağlanacak halimize gülme dem gülerim senim bu güzel sözlerine gülmemk ne mümkün hadi gelde gülme ama ne taşlar vardı zor kurtardım kafayım :) sevgiler yolluyorum kardeşim kızmasın kafama taş atmasın :)
ne haddime ablacığım herkese saygım sonsuzdur benim her düşünceyede açığoımdır ve değişik düşünceli diye kesinlikle düşman addetmem bil aks bana zenginlik diye düşünürüm :))
çok memnun oldum onur duydum efendim saygım sonsuz :))
Kıçınızı yırtsanız, artık bittiniz oğlum Gayri yanımda yoldaş, ölümüne doğulum Sen ve senin gibiler, kanınızda boğulun Gördün ya naber; Ali, Veli 49-50 . Nevşehir’in manası, yeni şehir demektir Plakası ellidir hakkını ödemektir 46-47- Atladık -49-Ektir Hepsi beraber; Ali, Veli 49-50 . Benim başbakanım, gür sesli yakışıklı Karanlıklarda komaz, ampulü yak ışıklı Seninkiler dellenmiş, her dem viyakı şık’lı Kalanlar makber; Ali, Veli 49-50 , Benimkini boşver sen, yoksulda yok plaka Sıfır yedi Antalya, dersin ki ne alaka Behey ustam be kalas diz plaka plaka Devşirme zelber; Ali, Veli 49-50 . Not : ’da var bir dakika, unuttuklarım da var Koca koca adamız, hep tuttuklarım davar Arada yalamadan cuk yuttuklarım da var Yaşım muteber, Ali, Veli 49-50 :)
hazla okundu beğenildi.
içeriğini sorgulamak bence çok önemli değil.isteyen istediği gibi düşünür.
önemli olan şiirdir.
Dünyevi dostun yorumunda Ülkücülere teşekkür etmekte.Bence yerden göğe kadar haklı.Lakin birde Başbakan anlayabilse..
ikide bir onları çapulcu, kafatasçı, ırkçı, kanla beslenenler olarak sıfatlandırmasa daha güzel olacaktır.
saygılarımla