(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aurora şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aurora şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece ve serbest şiirleri herkes yazabilir ama duygu bütünlüğünü bozmadan Aruzla şiir yazmak zordur.Beğeniyle okudum.Kaleminiz var olsun efendim.Saygılar.
Bana anlaşılmaz olduğumda kızıyorlar.Dil, anlaşılanı söyler. Ağzımızdan çıkanı kulağımız duymalı. Ustalık anlaşılanı bulmakta.Sanat sanat içinde yapılır. Ama bütün halka ulaşmak istiyoruz. Güzel şiir Kutlarım.
kaleminize sağlık üstadım. Kendi tarzında ağır bir şiir.çok güzel anlamlar var, ahenk var, emek var,lakin ağır birde dil var. yorumlamak için iyi bir osmanlıca dil bilen bulmak gerek. kaleminiz daim olsun.
ağam tevfik fikret, yahya kemal, mehmet akif gele göre şiiri.. ki rahmetli üstadlar türkçe ile aruzu en güzel yazanlar diye biliyorum. yine rahmetli üstad necip fazıl şiir başlığına ne der bilmiyorum.. ben anlamıyorum ki aruzdan..
fakat bu istek olduktan gayrı ağamda yakında dünyevice işte budur diyeceğim( .-.- neyse bunları oldum olası zati sevemedim:) takılmadan övgüname yazacağım yorumlarım zatımda saklıdır:)
şiir başlığı konusunda aklıma gelen... boluda abant gişelerine yakın istanbul ankara otobanıyla bağlantılı HİGWAYY mı HİGVHYE mı diye alışveriş merkezi var. gideniniz vardır belki... açıldığın ve ismini duyduğumda ne kadar üzüldü ve bu toplumun yöneticelerine kızdı isem şimdi de o haldeyim. bir de uykusuzum ...
Üstadlar yazarsa böyle yazar, yorum yazmak için böylesi güzel dizeleri yazabilmek gerek. tebrik ediyorum yetkin kaleminizi değerli dost yürek. başarılarınız bitimsiz olsun saygımla.
Yâr elinden ibtihârım, sür sevâbım âteşe... deeermişim.
Erol URAZ. tarafından 6/4/2013 1:49:09 PM zamanında düzenlenmiştir.