(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* "KÜL" DİYEREK (ARUZ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* "KÜL" DİYEREK (ARUZ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya Mecit Gardaş ne güzel kendine has şiirler yazıyordun bizlerde anlayıp bazen hüzünle bazen tebessümle okuyorduk.Şimdi mefailünler failünler nerden çıktı? ben yazmaya kalksam çok faül yaparım:)) Eğer bu tarzı çok geliştirirsen belki seni taklit etmeye başlarım:)) tebrikler yeni tarz için. Selam ve DUA ile...
yazıyla belirttik ya belki isimlendirmede hata var mıdır desem o ikincisinde o da çok zayıf ihtimal.... ***************************** şekillendirmeden yüzde yüz eminim
yanii _.._ /_ _../._ _./_.._ /
bundan :))
ki birçok ustalar sadece şekil ile gösterirler kalıbın adını yazmazlar :)) biz yazıyoruz o başka...
yoksul ağam ne mezunuzun? f şıkkında gönlü engin hece ustası var, şair ne anlasın ressemliktan... antoda ismini gördüm... mansiyon almış. bu arada tebrik ederim mecit ağamı..ismini görünce gururlandım yav... ben bu adamı tanıyoım diye...:)
3 dakikada googleden bakım cevap verilmez.. göl yopurt tutmadıı mecit ağam... şiplizade ahmet miş.. ben de bellini dediydim. bu soru gelirse kaçırmam artık ezberi pekiştirdik...hafta sonu sınavlar var da:))
son soruyla kaçayım;)karpuzu gece gezeriz artuk:)
liberalizmin önce filozofu kimdir:)
a descartes b newton c adam smith d j. locke e françois quesnay f marmarayın temellerini atan enderunlu yoksul ağa:)
"(Laf aramizda, bu benim ilk ve son faül'lü siirim)"
ben bundan artık bir daha aruz yazmayacağım diye anladım.inşaallah doğrudur.
edebiyatta aruzu matametikte sembolik mantığı kaldırsınalar bunları müfredatlardan ya hu... benim kafa almıyor:)))
şu söze de imza:)
"aruz yazarak hava atan" ahali aruz yazıyom diye hava basıyor ya...
şu internetten müsait bir zaman cumhurbaşkanlığına mail atacağım:) pek dinledikleri yok ya olsun.... aruzu liselerden üniversitelerden kaldırılması için....
neyse size soru:)
Fatij Sultan Mehmet'in gül koklarkenki ünlü portesini yapan kimdir:
a şiblizade ahmet b: gentille bellini c : psianello d: mehmet siyah kalem e: enderunlu yoksul f: aruza tövbe eden aktürk
işte o aksan eğer hece bitimindeyse heceyi kapalı hale getirir bunun musikisini çalan kişi orasını uzattımıydı buyrunuz hatasız olur melodi fakat tabii eğer aksan kusurlarıı bir den fazla ise o hata kabul edilir yada komple şiirde hata ya bir olması lazım ya da iki
hiç hatasız aruzların dikkat ediniz manaları da tam oturmamıştır ....
Salih (erdemoglu) Kardesim de bu linki belirtmisti az önce. insanin yazdiklarini elestiriye lâyik gören dostlarinin olmasi ne güzel.
Bu vesileyle bu link'ten de haberdâr olmus oldum. Eminim ki, bu yorumlari okuyanlar arasinda benim gibi, bu linkten yeni haberdâr olanlar olacaktir. Ne güzel...Bu günü de kazancli kapattik.
bolca zihaf ve imale kusurları olmasına rağmen Müstef'ilün / müstef'ilün / müstef'ilün / müstef'ilün şeklinde yazılmış, olmuş işte, ben de öğrenmeye çalışıyorum ama daha bu kadar yazamadım.
...hatta efendim, kuru bir TESEKKÜR'ün yeterli olmayacagini düsündügümden, samimiyetimin ifadesi olarak, nâcizâne yazmaya calistigim ve bugün buraya asacagim dizeleri size atfedecegim.
Estagfirullah Afet Hanim., Yoksul dostum o manada söylememistir kesinlikle.
Bu sayfalar elestiriler icin SINIRSIZ genisliktedir. Ögrenebilecegimiz bir tek hece icin de her zaman hazir TESEKKÜRÜMÜZ vardir.
Ziyaretinizden onur duydugum gibi, fikir belirterek bilmedigim bir hususta yardimci olmanizdan cok memnun oldum.
Yoksul dostum teveccühde bulunarak "...bosa kürek sallamaz" dese de, bu sayfalardaki sayisiz hatalarim ne kadar cok eksigimin oldugunu göstermektedir. Haddimi her daim bildigim icin, eksiklerimin varligindan ve belirtilmesinden hic bir zaman en ufak bir rahatsizlik duymadim.
Karaladigimi cahil cüreti göstererek sayfaya asmamin pek de zarari olmamis.
Sizin vesilenizle bugünlük "zihaf" ve "imale" ne demektir ögrenmis oldum. Kölelik devri gectiginden, verdiginiz bu derse helâlinden bolca PEMBE ikrâmim olsun. :)
Ögrenip yazmak mi?
Yok...yok. Öyle bir niyetim yok. Kimsenin kalemini kirmasina sebep olmak istemem. :))
kutlarım..