Tebessüm et diyorlar; kara kalem ucunu Umman-ı aşka banıp gönüle akmalıymış Bir taleple gelenin doldururken avcunu Gözlerinin içine gülerek bakmalıymış.
Gecenin gözyaşları damlasa da eline Mehtabı sunmalıymış gençlerin hayaline... Sual dahi etmeden vakıf olup haline Anlamlı bakışlardan durumu çakmalıymış.
Ne geçmiş ki eline yıllar yılı boş durup! Derde derman uğruna artık biraz koşturup Mecnun ile Leyla’yı vahada buluşturup Umudun çırasını vuslata yakmalıymış.
Sitem edip inlemek hem abesmiş hem ayıp Bembeyaz etmeliymiş heceleri yıkayıp! Kışın, karın, ayazın kapısını kapayıp Gökyüzünün göğsüne güneşi takmalıymış.
Solsa dahi düşlerin tozpembesi, mavisi Kolaymış kalem için her derdin tedavisi Çıkmış ise yerinden bu âlemin çivisi En muhkem dizelerle yerine çakmalıymış.
Madem bedel beklermiş her ideal ve zafer Sürekli olmasa da, bir kerecik; bu sefer Deyip bunca gam yeter; mahzun bakan göze fer Kalbe aşk denen cevher, sevgi bırakmalıymış.
Ye’se dair dizeler beyhude imiş; boşa! Acımak yetmez imiş kanadı kırık kuşa Sadece sayfa değil; çöller de baştan başa Kıpkırmızı, bembeyazgüllerle kokmalıymış...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* "TEBESSÜM ET" DİYORLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* "TEBESSÜM ET" DİYORLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu vesileyle de, siirlerimde özensizligimin, sabirsizligimin, bazen de bilgisizligimin göstergesi olan imlâ hatalarimi belirtmenizden dolayi tekrar TESEKKÜR ederim.
Usta kalemden güzel bir şiir daha.....
Kutlarım......Saygılar.......Selamlar.....