birikmişti yağmur suları sokağımın derince köşelerinde yer yer ıslaklığını hissettiğim sevginin ılıklığı imiş güneş kapmadan önce erişemedim bir türlü içemedim yılanlar içti suya karıştı zehir . kuruyan çamurları rüzgarlar kaldırdı aldılar gittiler dünyanın başka köşesine bir bir . sevdaydı mevcudum da terleyen kalan buhranların kahramanları ayrılığa sarındı üşümeler ile adeta bir med cezir . rüzgara imrenen özgürlüğüme zindandı imkansız arzular el koydu cebir
bir anı müebbet demirden halkalar takmıştı kendisine kıskanç kıskaçlara perçinlenmeler karıştı insan nefsine, tuba dalındaki yapraklar toprağa düşmemeye sıraya girdiler atlas olmamak adına savaş verenler; gizemli cevher değil zahirden de zahir . görmeye, birikmeye tekerrüren rahmet gerek aşk gerek adeta yanmak gerek bence böyle tabir . avucumdaki kuş ile kaçarsam hain mi derler yoksa ne ? velhasıl; kaçtım gitti vesselam kalan kalsın onun olsun borçuydum zaten kurbanlık nezir... .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bağımsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bağımsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaleminiz daim olsun.Zolamaktasınız okuyan yürekleri. farklı tarzda etkili derin bir çalışma. yüreği saran nefsin arzularına direnen bir gönül ve duyguları. saygılarımla.
Biraz anlayabilmek icin defaatle okumak gerek ki, 2dostum bunu bilerek yapiyor :) Maksat siir yazmaya vakit bulamayayim.:))
"Yoksul"un kaleminden süzülen dizelerde egrilik olmaz. iNSALLAH böcege dücâr olur da, bundan böyle serbest yazarsiniz...daa...kalemim derin bir nefes alir.:))
Mana derinliği ile birbirinden nefis tasvirler şiiri nefis ve haz alınır hale getirmiş üstadımın derunundan gelen yetisi ve kaleminin mahareti sayesinde... Haz alarak okudum... Selam ve saygı ile...
Bir gece öldüğümü gördüm düşümde... Elveda edecek mecalim kalmamış yüreğimde.. Vadem tamam olmuş tükendi gece.. Son kez aklım sende son kez sen fikrimde......... Kapattım gözlerimi kirpiklerim siperde.. Kaşlar düştü kirpik üzerine.. Diyemedikleri m kaldı ta içimde.. Bütün senli ümitlerimi bıraktım Azrail,in soğuk ellerine....... ..........................yoruma değer bulduğum engin yürek sahibine saygılarımı bırakıyorum...
Can dost sizin ilk defa serbest şiirinizi okudum ve çok başarılı bir çalışma yapmışsınız kutlarım hocam... rüzgara imrenen özgürlüğüme zindandı imkansız arzular zorla el koydu cebir...kaleminiz yazsın her daim...Çok saygım ile..
Arkadaşların da dediği gibi serbestte de iddialısın. Belli oldu bu.
Bana gelince: Sözlerden fazla bir şey anladım dersem yalan olur lakin şiirin musikisi sardı sarmaladı. O bakımdan da çok çok beğendim.
Ellerine, yüreğine sağlık.
Selam ve sevgilerimle.