…yıllar sonra Sen geldin/hiç gitmemiştin ki “hoş geldin” demediysem, sebeptir: Yüreğimden varlığının gitmeyişi…
Sen diyorum; Bak ben, burada yaşıyorum hayatı… Bu sözcükte mutluluğu bedenime sığdırıyorum, Sen hiç bilmesen de/görmesen de… Yüreğimdesin Nereye gitsem… “o” dediğimsin, sözlerimde Ve dudağımda ki renksin, hiç solmayan…
Sensin işte… Bir başına mutluluk, Topraktan gelen son güzellik… Ve yıllar sonra herkesin, İçimden gittiğini sandığı aşk! -(seni seviyorum diyebildiğimdin) Bu şehrin güneşli günleriydin Öyle bir geldin ki onlar için… Karanlıkta ay ışığına da gerek kalmadı! -(bugün yaşıyorsam; seni sevdiğimi söyleyemediğim içindir)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllar Sonra/ Geldin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllar Sonra/ Geldin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-(bugün yaşıyorsam; seni sevdiğimi söyleyemediğim içindir)
çok çok güzel, "o" insan sevdiği zaman hep "ondan" bahsetmek istiyor değilmi? sanıyor ki dünya "o"nunla var oldu ve herkes "o" nu öğrenmek istiyor gibi... :)
ve söylemek isteyipte içimizde tuttuklarımız birgün söyleyebilme ihtimaliyle ömrümüzü uzatıyor mu dersin?
richard bach ın MAVİ TÜY isimli bir kitabı vardır. kitabın arkasındaki alıntıyı aktarıyorum: işte sana yeryüzündeki görevini tamamlayıp tamamlamadığını anlmak için bir test; eğer yaşıyorsan tamamlanmamış demektir. düşündüm yaratılışımın tek gayesi bir cümle olsa da yaşamk ne güzel değil mi:) selamlar...
gülşen eroğlu tarafından 12/17/2007 3:23:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
..... Sen diyorum; Bak ben, burada yaşıyorum hayatı… Bu sözcükte mutluluğu bedenime sığdırıyorum, Sen hiç bilmesen de/görmesen de… Yüreğimdesin .... yine güzel yine emre işte tebrikler arkadaşım ...
Sensin işte… Bir başına mutluluk, Topraktan gelen son güzellik… Ve yıllar sonra herkesin, İçimden gittiğini sandığı aşk!
Ne güzel yüreğindeki sevdayı satırlara nakış gibi işleyen güzel gönüllülere. Hepsine selam olsun. İnci taneleri dizelerinizi zevkle okudum. Yüreğinize sağlık. Selam, saygı ve sevgiler.