El ayak çekilince, her gece sessiz sessiz Gönüllerde bir otağ, dertli baş arar hüzün. Güz güneşine benzer; tebessümü edip giz Solmuş, sararmış çehre, çatık kaş arar hüzün. Elde mendil, dilde âh, gözde yaş arar hüzün.
Derip renkler içinden kasvetin karasını Ağlatır, üzer, açar umutla arasını Âşikar etmez, gizler, göstermez yarasını "Eyvah", "keşke" içinde, kor ateş arar hüzün Elde mendil, dilde âh, gözde yaş arar hüzün.
Zalim bir yâr olsa da onmaz derdine sebep Haddini aşmasına müsade etmez edep Acısını tarife âciz kalır mürekkep... Yaz ayında kar bekler; bora, kış arar hüzün. Elde mendil, dilde âh, gözde yaş arar hüzün.
Izdırap mukadderdir, küskündür neşelere Saklanır melül mahzûn, en kuytu köşelere Bağlanır basireti, sarılır şişelere... Kadehlerin dibinde arkadaş arar hüzün. Elde mendil, dilde âh, gözde yaş arar hüzün.
Gün-be-gün artar odu, onmaz elemin demi Fırtınaya tutulur, yan yatar, batar gemi "Suç kimde, sebep nedir" yoktur artık önemi Vefâlı bir sadık dost, bir sırdaş arar hüzün Elde mendil, dilde âh, gözde yaş arar hüzün.
Hazindir hayat yolu; sarpa sarar her yokuş Tükenir en son ümit, toprağa düşer bakış Uçmak için can atar, can denen o nazlı kuş Kulağı salâdadır; "soğuk taş" arar hüzün. Elde mendil, dilde âh, gözde yaş arar hüzün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.