Peşinden koştuğum güneş doğmadı bir türlü Teselli edercesine saldığı ışık kırıntılarını Koyu karanlıklar boğuyor yine Aydınlığa giden yollarım tıkalı Alıştım el yordamıyla yaşamaya da Yine de sevemedim karanlıkları Küçücük bir ışık penceremin kenarından Usulca odama kayar mı anne?
Uzun zaman oldu gençliğim habersizce çekip gideli Hayallerimi zaten gömdüm yüreğimin derinliklerine de Yıllar oldu beklentilerimden de vazgeçeli İdareten yaşamayı öğrendim anne Öğrendim de… Bazen ağır geliyor yüreğime Yaşanmamışlıkları gömdüğüm mezar taşları Kılıflar diksem çiçekli örtülerden Kelebekler gelip üzerine konar mı anne?
Bir türlü yenileyemedim tutulmadan eskiyenleri Paslı bir kilidim geçmişte kilitlenip anahtarı atılan Lehimlenen acılarla geleceğe açılamayan Öfkelerim bile cılız bir çocuk şimdi Ayakları kendini taşıyamayan
Ellerim koynumda hep susuyorum Etkisinden kurtulamadığım sözlerin Derin fayları çatlıyor yüreğimde Dudaklarım gibi gözlerimde sükût şimdi İfadesini yitirdi, takılıp kalıyor boşluğa Gölgesindeyim sonu bilinmez bir hikayenin Duyamıyorum fısıltılı repliklerini Ömür tiyatrosu kapatmadan perdesini Sahneye mutluluk oyunu koyar mı anne?
Bahçeme baharlar uğramadı yine Bitmeyen kışların yorgun kardeleniyim Kurtulmaya çalışıyorum dipsiz kuyulardan Zamansız yağan yağmur kaydırıyor ellerimi Biriken gözyaşlarımda görüyorum kendimi “Bu ben miyim” diyorum annem Bu ben miyim?
İçimde ki ağaçlar hep sonbaharda Darmadağın yaşam yapraklarım Yeşillenmeden sararan gazellerimi yaksam Kederlerim de beraberinde yanar mı anne? Küçükken dağılan saçlarımı tarar toplardın Hayatımı toparlayacak tarağın var mı anne?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYATIMI TOPARLAYACAK TARAĞIN VAR MI ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYATIMI TOPARLAYACAK TARAĞIN VAR MI ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde ki ağaçlar hep sonbaharda Darmadağın yaşam yapraklarım Yeşillenmeden sararan gazellerimi yaksam Kederlerim de beraberinde yanar mı anne? Küçükken dağılan saçlarımı tarar toplardın Hayatımı toparlayacak tarağın var mı anne?
Zehra Atasoy
Canı gönülden tebrikler çok nefisti şiirinizi alkışlıyor saygılar sunuyorum...
İçimde ki ağaçlar hep sonbaharda Darmadağın yaşam yapraklarım Yeşillenmeden sararan gazellerimi yaksam Kederlerim de beraberinde yanar mı anne? Küçükken dağılan saçlarımı tarar toplardın Hayatımı toparlayacak tarağın var mı anne?
Zehra Atasoy
Hüzün ve duygu yoğunluğu vardı üstad Severek okudum Yüreğin kalemin daim olsun Saygılar..............
Anne koruyu melektir, her şartta sahip çıkar, Öyle bir sevgi verir ki, pınardan daha güzel akar. Onun şefkati derindir, kaybettiğimizde yürek yakar, Hayatın tarağı kırılmış, sür sıcak ellerini Anne... HakanKURTARAN Değerli Zehra hanım, Yürekten Tebrik ederim.Çok içten bir şiirdi...
HakanKurtaran tarafından 5/22/2013 11:37:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
hüzün dolu duyguların ağırlığında nefes almaya çalışan bir yüreğin Ana kucağı ile muhabbeti. sığınılan en güzel kucak. buruk bir şiirde, son bir umutla hayata ve sevgiye bakışlar. kaleminize sağlık.
Yüreğine Emeğine Sağlık
TEBRİKLER
Selam Saygı Sevgi Sabır Ve Dua ile
A.E.O