(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam sevmek yalanmı sence arkadaşım bence değil biliyormusun haberli yada habersizce sevgi sadece sevene özel sakin sessiz kendince sevgiler bırakıyorum güzel yüreğine arkadaşım
Her ne kadar şikayet etsekte hayat zıtlıklarıyla anlam kazanıyor.Tekdüze bir yaşam düşünülemez ... Ağlamak olmadan gülmeyi, hasret olmadan vuslatı, gecesiz gündüzü, ölürm yada yaşam olmadan diğerini nasıl çözer, kıymetini bilirdik...
Aşk ta öyle... Ayrılığı, özlemi, acısı olmasa böylesine güçlü, yoğun duygular yaşanıp, böylesine güzel şiirler dizelere dökülmesine vesile olabilirmiydi...
Aşk adına acı çekmekte güzel... Sobelenene kadar nice güzelliklere...
Hürmetlerimle
hüzün''ce tarafından 5/23/2013 12:30:03 AM zamanında düzenlenmiştir.
Söylermisin göçmen kızı Niye her seven hicrana Her vuslat hasrete gebe Niye gündüz geceye de Hayat hep ölüme sobe
Çok güzel ve manidardı yüreğinize sağlık dost kalem . hayat böyle işte ; Her Çiçeğin ßoynunu ßüken ßir Mevsim.. Her İnsanı Hayata Küstüren ß İ R VEFASIZ vardır ...
Ah göçmen kızı niye dedim ben de..Hepimiz öğrendik de göçmen kıza aşkınızı,O nasıl anlıyamadı sizi diyorum hocam ve büyük aşkınıza, kaleminize sonsuz saygılar..Yüreğiniz var olsun...
Göçmen kızı, göçmen kuşlar gibidir yüreği. Gider giderde,aklı hep bıraktığı toprakta filizlenir... Kutluyorum efendim,derin mana ve derin duygular taşıyan dizelerinizi... Ege'den selamlar. Saygılarımla...
sevgili müdürüm merhabalar ; bu kadar toplanma ve dağılmaların arasındaki iş yoğunluna rağmen zaman ayırarak bu şahsınıza münhasır incelikteki yorum için çok çok teşekkür ederim..sizden bu övgüleri almak SBS de dreceye girmek kadar önemliydi..sağ olun var olun...saygımla.
Günaydınsevgi dolu yürekli dost kalem. Bu gömen kızı çok derinlerde iz bıtakmış yüreğe. Kaderi zorlamamak lazım sevgil Kani. hoşca kal çok duygulal bir iç dökümüydü
....SAYGILAR