Mevlâm’ın emri, Kalû Bela ‘ dan beri, Samimi bir MÜSLÜMAN, olmaktır Ülkü’m… Kul hakkı yemeden silerek alın teri, Samimi bir MÜSLÜMAN, olmaktır Ülkü’m …
Dindara can kurban, uzak olsun dinci, Dinî istismar edenlere olurum kinci, Rabbim nasip etsin yaşama bilinci, Samimi bir DİNDAR, olmaktır Ülkü’m …
Pehlivanoğlu, Duracık ve Esendağ ile, Cenâb-ı Allah biliyor çekemedim çile, İmkânsız, onların tozu olamasam bile, Samimi bir ÜLKÜDAŞ, olmaktır Ülkü’m …
Bu güzelim memlekete olanlar oldu, Girilmedik yer kalmadı, şerefsiz doldu, Bunlara yaklaşmamak en güzel yoldu, Samimi bir VATANDAŞ, olmaktır Ülkü’m …
Çok şükür kahpelik edip vatan satmadım, Boş konuşup kutsal Dine su katmadım, Güç yettikçe çalıştım, yan gelip yatmadım, Samimi bir NEFER, olmaktır Ülkü’m …
Kul hakkı yemeden, rüşvetler almadan, Anlıkta olsa gaflet uykusuna dalmadan, Onun bunun yanında dalkavuk olmadan, Samimi bir İNSAN, olmaktır Ülkü’m …
Yola çıkılan Dâvâcıyla yaşanan eza’yı Korkmadan çekerim her türlü ceza’yı!, Hak olan bir Dâvâ için yırtarım feza’yı, Samimi bir DÂVÂCI, olmaktır Ülkü’m…
Türklük bedenimdir İslâmiyet özüm, Kimsenin yaşantısında olmadı gözüm, Bilen biliyor ama, bilmeyenedir sözüm, Samimi bir NESİL, olmaktır Ülkü’m …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜLKÜ’M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜLKÜ’M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlamlıydı şiiriniz yüreğinize sağlık bugün birkaç şiirinizi okudum zaman buldukça okurum inşaallah hece şiirlerini okumak güzel akıcı olması konu ve içeriğide güzel olunca okutuyor şiir kendisini kutlarım.selam ve dua ile.