Güzel Türkistanlı Hoca Ahmet Yesevînin dediği gibi, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir… Cümle Alp-Erenlerin gönül ve yüreklerinde sevdiği gibi, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Cenâb-ı Allah murat eyledi, şükür Türk olarak doğdum, İslâm ile şereflendim, Ene’l Hâk dedim karanlığı boğdum, Ne zaman ki uzaklaşıp durdum, değerlerden soğudum, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Koca Yesevî ne demiş; Dîn Tercihim Türklük Kaderim, Türk ve İslâm’a düşmanadır, bütün derdim kederim, Müslüman Türk Büyüklerini rahmetle yâd ederim, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
“Ben Türküm Allah’ım” der ve ekler, dinler Fuzulî, “Türkçe Söylemek İstiyorum” diyerek, inler Fuzulî, Sen şahit ol ve şahit olsun yürekler, binler Fuzulî, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Yorumsuz ; Atsız Ata söylemiş,“ Tunç Yürekli Türklerim…” Ölüm bize hoş gelir, ölümlerle eğlenir ölümleri beklerim, Lâkin asıl olan Vatan için yaşamaktır, derim ve eklerim, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Başbuğum der ki “İslamiyet Ruhum Türklük Bedenim.” Bu Ruh ile anlamını buldu, Türklüğe hizmet edenim, Sorarlarsa; o ruhla dolup kâinatı aydınlatan Türk benim, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Destekleniyor, İslâm Dünyasını esir almak isteyen şer gücü, Memleket hain dolu, kimisi aydın kılığında, kimisi türkücü, Fikirse fikir, örnekse Seyyid Ahmet ARVASİ gibi bir Ülkücü, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Hz. Peygamber’in (sav) nasihati iken kavmini sevme işi, İflah olacağını mı sandın ? , kavmini seveni kınayan kişi, Bekliyorsa sebebi var, boşuna değil Ülkücü’nün bekleyişi, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Farsak-Oğlu, Atalarımdan hediyedir, Kutlu Ülkü’m bana, Hiç birzaman yaslanmadım birine, eğilmedim ona buna, Yemin ettim, Allah varken Allah, etmem kulluk, kuluna, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK-İSLÂM ÜLKÜSÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK-İSLÂM ÜLKÜSÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başbuğum der ki “İslamiyet Ruhum Türklük Bedenim.” Bu Ruh ile anlamını buldu, Türklüğe hizmet edenim, Sorarlarsa; o ruhla dolup kâinatı aydınlatan Türk benim, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Destekleniyor, İslâm Dünyasını esir almak isteyen şer gücü, Memleket hain dolu, kimisi aydın kılığında, kimisi türkücü, Fikirse fikir, örnekse Seyyid Ahmet ARVASİ gibi bir Ülkücü, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir…
Hz. Peygamber’in (sav) nasihati iken kavmini sevme işi, İflah olacağını mı sandın ? , kavmini seveni kınayan kişi, Bekliyorsa sebebi var, boşuna değil Ülkücü’nün bekleyişi, Benim Dâvâm Türk-İslâm Ülküsü, üçüncüsü fitnedir… Kutlarım genç yürek kalenin daim olsun selamlar