Öncelikle niyetimiz herkeslerce biline," Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar... Ağzı olan konuşmasın sahip çıksın diline, Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Dindara canım kurban, hiç gitmesin gücüne, Bu güzelim Vatanda Dindarların suçu ne, Şüphe düşürdünüz bu Milletin yüreğinin içine, Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Kariyer hırsı, yapamaz takiyye’ yi haklı, Olmaz böyle birşey, almıyor insanın aklı, Bir bilseniz içinde ne şeytanlık saklı, Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Hakkıdır değilmi bu milletin, derdinizi bilmek? Derdinizi söyleyimde kalksın kalbimdeki ilmek, Derdiniz, Tevhid’ den Muhammed’i (sav) silmek, Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Çok güzel oynuyorsunuz rolünüzü gayet, Kaldımı anlamını değiştirmediğiniz Âyet, Ne diyeceksiniz huzurda, çıkarsanız şayet? Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Kıbleniz şaşmış, dininiz imanınız para, Tapmışsınız mala mülke, kalbiniz kara, İflah olamazsınız, kapanmazsa bu yara, Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Sizdeki bu Türk takıntısı nerden geliyor nerden? Türkten hariç herkesle inadına dostsunuz neden? Ne oldu; kuyruğunuzamı bastık acaba bilmeden? Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
Farsak-Oğlu hiç konuşma, anlatma boşuna, Ne söylersen söyle, gitmez bunların hoşuna, Çöreklenmişler ta ezelden memleketin döşüne, Kastımız Dindar değil, DİN" î "DAR olanlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİN-î-DAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİN-î-DAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.