Kılıçtan keskin bir rüzgâr geçti aramızdan Ne tahmin edebildik sonumuzu Ne de keserken duyduk Şimdi cevapsız sorular akar yaramızdan Tenhalarıma mahşeri getiren kadın Söyle şimdi Neden bitiverdi ismimiz zamanenin dilinde?
Aşkın hükmü yok artık bende Ne inanırım sözüne Ne de kanarım yapmacık gözyaşlarına Nerede gezinirse gezinsin ellerin Değil umurumda
Söyle kadın Hangi kederin kolyesiydi boğazıma taktığın?
Yeni bir sayfaya başlık koymak isterken Pişmanlık simsiyah yayılır odama Yüreğimde birikenleri hüzzam bir şarkıya armağan ediyorum Sigaramı içime çekerek Nerden bileceksin ki Ne kadar acıttığını
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLE KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLE KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam derinliği imge ve betimlemeleri harika sayfasında şiir okutan .Şiirleri okudukça okunası gereken söz ustası yürekten kutluyorum.Esininiz hiç bitmesin.Duygu okyanusunda gezinmeğe , nice nice güzel eserler imza atmanız dileklerimle...
1) sigara yok! 2) öfke yok! 3) böyle kadın yok! :D :D abimm yüreğine sağlık tebessüm ettirdin... Bize gülmek yakışır değil mi? Ama kızma sen emiii kalbine zarar... Gerçi mutlulukta da yok yarar... Bizi ancak böyle sitemler paklar... Bu şiiri ç/aldım demiştim:) kocaman yüreğine kocamaaaannn sevgilerimmle... Var ol abimm çok beğendim... Ben şimdi köşemde düşüne durayım bu şiiri... Her bir satırı kendime şerh edeyim...
kutladım yüreginizin sesini kalemini