Duydum dostlar paye vermiş; olmuşsun Üstad-ı Kebir Hakkın senin altından tâc; helâl olsun her deste kâr. Bilirsin ki hiç kıskanmam; hedefimiz, yolumuz bir Gıpta ettim başarını, dilim tebrike bestekâr.
***
Ey Üstad-ı Kebir dostum! Endişeyi içinden at! Ben patika yolcusuyum; sana dardır asfalt, bulvar Maharetli bir aşçısın; her yemekte ayrı bir tat Lâkin çorban biraz tuzlu; içinde de hayli kıl var. :)))
Haddin bilen bir şairim; kimse ile etmem yarış Yazdıklarım çöpe gitti; paramparça, kırış kırış Mevsimleri pay etmişler; bana düşen zemheri, kış Tam ağlarken, sus dediler; sordum "neden? Dediler "ar"!
Gönüllerde yer aradım; baktım hiç yok; talan olmuş Sevgi, vefa hep hikâye; "dostluk" denen yalan olmuş Bir bahçeye çadır kurdum; dedim, artık olan olmuş El açıp çok dua ettim; talih bana olmadı yâr.
İki cambaz oynamazmış, biliyorum, aynı ipte İtibarın tavan yapmış; bu gariban kalmış dipte Hakiki dost bulamadım; senin gibi, aynı tipte; Espirili, halden bilen, sevgi dolu bir ihtiyar. :)))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YOKSUL DOSTUM'A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YOKSUL DOSTUM'A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki cambaz oynamazmış, biliyorum, aynı ipte İtibarın tavan yapmış; sana kindar kalmış dipte Hakiki dost bulamadım; senin gibi, aynı tipte; Espirili, halden bilen, sevgi dolu bir ihtiyar. :)))
Rekabet olacak ki başarı tavan yapsın :) Ama bu tatlı rekabetler olsun ,siz birbirinizden aşağı değilsiniz belkim yoksuk dost biraz daha tecrübeli olabilir ihtiyar dediğinize göre :))) her iki dostluğu candan tebrik ediyorum dostluğunuz baki, başarılarınız bitimsiz olsun selam saygılarımla.
:))) ALLAH ÖMRÜNÜZE ÖMÜR KALTSIN GÜLDÜRDÜNÜZ BENİ . DİĞER DİYARI DA BİLİYORUZ GARİ :) EH MALI ÇOK OLANIN KAR DERDİ OLMAZ İMİŞ :) A E OLUN DEĞERLİ KARDEŞİM. SELAM DUA İLE.
Bu güzel ihtiyar kaç yaşında abi;) Kupa biraz büyük kaldıramazsa... bize ver;)
*Lâkin çorban biraz tuzlu; içinde de hayli KIL var. :))) * Kimi yok,sul abimizin şiirlerini okurken anlamakta zorlanıyorum... galiba bu kıllardan olsa gerek... **Espirili, halden bilen, sevgi dolu bir ihtiyar. :))) **Buralarda hep espirili, Nasreddin Hoca gibi desem kızar mı bilmem:) bu gülücük koymayı da ondan öğrendik sayılır:)
Rabbim dostluğunuzu ziyade ve ebedi etsin ağam. selam ve saygılarımla
değerli dostum bu şiirdi bana ilham olan iş aslına dönermiş derler ya hani şiirim de anasına ilham olmuş anlaşılan çok teşekkür ederim tekerrüren dostum sağol varol her şey ağız tadı ve dostluk için değil mi
İki cambaz oynamazmış, biliyorum, aynı ipte
İtibarın tavan yapmış; sana kindar kalmış dipte
Hakiki dost bulamadım; senin gibi, aynı tipte;
Espirili, halden bilen, sevgi dolu bir ihtiyar. :)))
Rekabet olacak ki başarı tavan yapsın :) Ama bu tatlı rekabetler olsun ,siz birbirinizden aşağı değilsiniz belkim yoksuk dost biraz daha tecrübeli olabilir ihtiyar dediğinize göre :))) her iki dostluğu candan tebrik ediyorum dostluğunuz baki, başarılarınız bitimsiz olsun selam saygılarımla.