(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GÜLEREK GiTTi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GÜLEREK GiTTi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bütün uğur böcekleri sana kurdeleler de sana böyle güzel ve değerli şiirleri okumak ta bana yine hayran hayran okuduğum bir şiir daha kalemini kutluyorum saygılarımla değerli kardeşim
İlham deryası taşmış da hangi yöne akıyorsa birazda bu tarafa doğru aksa ne güzel olur :) tebrik ediyorum değerli kardeşimi her şiiriniz bir diğerini aratmıyor başarılarınız daim olsun saygımla.
Bu aralar hastane ve hastaliklarin hayatinizin bir parcasi haline geldigini biliyorum. Sormaya cekinmistim dogrusu. iNSALLAH durumlar iyiye gizmektedir. iNSALLAH sizi neseli ve huzurlu sekilde daha SIK görebiliriz degerli Kardesim.
Gerekirse kardeşimi tesellide ederiz ama ona ihtiyacınız yok,Zaten kalemi size bırakmıştım ki usta bir elde olsun paslanmasın diye:)) hamd olsun bu yıl hastanelerden geri gelemedik,Allah beterinden korusun cümlesiyle birlikte.değerli kardeşim altının değerini sarraf bilir ben şair değil bir şiir sever olarak çook beğeniyorum kaleminizi duygularınızı, ilhamınızı Allah daim etsin ,kaleminizi kavi kılsın inş . hayılı geceler selam dua ile.