Yolumda ölüme hazırdı güyâ Râzıydı girmeye ateşten suya "Sensiz bu bedeni dipsiz kuyuya, Salarım demişti"; yâr...diye sevdim. Kaydı var kalbimde her bir ahtının Ecesi ben idim gönül tahtının.
Ne zaman dokunsa tenime teni Alıp götürürdü, bendeki beni. "İncimsin", feleğin elinden seni "Çalarım" demişti; yâr...diye sevdim. Bir başka kokardı bahçemde çiçek Sanırdım ki ömür, böyle geçecek.
Kâh Ferhat olurdu, kâh Mecnûn, deli Aşkına şahitti gözünün seli. "Cehennem" deseler, aşkın bedeli "Gülerim" demişti; yâr...diye sevdim. Sözde "ben" kokardı her bahçe gülü Ne vuslat beklerdim, ne de Eylül’ü.
Varsın tuzak kursun kaderin ağı Sarsılmaz gönlümün muhkem otağı. Öyle ki, "del!" desen, koskoca dağı Delerim" demişti; yâr...diye sevdim. Gözlerim kalbine işleyen oktu Kurduğum hayalde hazin son yoktu.
Ar etti aşkından, gizlendi ayıp Bir bendim kalbinde, gerisi kayıp Her gün bin rekatı şükürden sayıp "Kılarım" demişti; yâr...diye sevdim. Hayat bir tiyatro, kapandı perde Aşk paramparçaydı; parçalar yerde.
Kimse göstermedi güz ile kışı Demedi inanma! Bu gönül işi. "Üzülsen, ağlasan gözünden yaşı, "Silerim" demişti; yâr...diye sevdim. Kapıyı yüzüme çarparak gitti Ölümsüz denen aşk, hüsranla bitti.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* YÂR...DiYE SEVDiM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* YÂR...DiYE SEVDiM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MECİT BEY İŞTE NE ZAMAN RUHUMDA BİR IŞIK DEDİĞİN YADA ÖBÜR YARIMSIN DEDİĞİN SONUNDA SANA EL OLUR GÖZÜNÜN YAŞINDA SEL OLUR CAN DOST İNSANOĞLU NAN/KÖR =(
aşk biter, şair doğar. şairi, aşk besler, dileyince de öldürür. aşık, mecazi aşkta belki bir ömür boyu yol aldığını sanır. oysa ortada, gözümüzü ve ruhumuzu okşayan serap vardır. amma, mecazi aşktaki fena ve fanilik görülürse, aşk ı hakiki nümayan olur. daha önce de şiirlerinizi okuma imkanım oldu. bir tarafında sizlerin olduğu, diğer tarafta da oldukça yetkin bir kalemin olduğu, gereksiz ve anlamsız bir atışmaya da şahit oldum. neyse ki, sona erdi. inanın, sizleri böyle yazarken daha çok seviyoruz. kaleminize ve yüreğinize sağlık.
püyuuuuu ilham arayıp duruyordum t.c sınırları içinde bakmadığım yer kalmadı
meersem almanyaya vize almış davet üzere gitmiş gelecekteeee işte naz nuz cekecekteee biz de şiir yazacağız ölme eşeğim ölme yaz gelince sana arpa vereceğim misali:)))
muhteşem olmuş dostum bu aralar gölgende biraz dinleniriz artık
hoşcakal...
yok,sul tarafından 5/14/2013 12:36:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mecit Bey
mükemmel dizelerdi
kutlarım yürekten
saygılarımla