Gözlerimde eskiyor tüm anılar Perde çektiğimden beri geçmişime Karanlık benliğimde kayboluyorum Kaçıyorum havadan, sudan, topraktan, İnsandan... En çok da kendimden kaçasım var Ruhumu emanet etsem eskiciye, Takılsam yol, iz bilmeyen hüzün kervanına Gitsem... Gitsem... Döndüğümde alabilir miyim emanetimi geri
Sol yanım uyuşuyor bu günlerde Ataklarıma mola verdiğimden beri Her gün, Her gece Yok oluşlarına ağıtlar yakıyorum Gözlerimi kınaladım ardından Bu bir düğün müdür? Söyle, neyin yıl dönümüydü bugün? Hatırlıyor musun? Bugün doğum günün, Bugün ölüm günüm...
Adı bilinmeyen bir kasabanın İzbe dünyasında bıraktım siluetini Hani çınar ağacının gövdesine kazımıştık yüreğimizi Hani ilk öpücüğü kondurmuştun ya... Epeydir susuz dudaklarım Çatlak anılardan sızan su serpintileri Yetmiyor kaktüsü mimoza yapmaya Yetmiyor be iki gözüm, İnan, y e t m i y o r
Ruhumun siftahını yaptıktan sonra aşka Mühürledim kurtlanmış tahta kapısını Kepenkleri indirirken ömrüme Kasadaki bozuklukları hüzne yatırdım Ve kara borsaya düştükten sonra sevdalar Anladım ki gözlerinmiş Dünden bugüne tek kazancım
Anıların küflerini sıyırıp bansam kederimi Ellerini katık yapsam, İçsem şükür bildiğim g ö z y a ş l a r ı n ı Sızsam ş a h damarından k a n gibi Kabul eder misin ha? Eder misin sevgili....
Hani diyorum ki tırnaklarımla kazısam yüreğimin acısını Ruhumun tümörünü yok etse ellerin Ellerin, bir kez dokunsa saçlarıma Okşasa gamzelerimin masum gülüşlerini Ellerin, tutsa gecemin şafağından Hiç bırakmasa... Duyuyorum imkansızın ötelediği tiz sesini Diyorsun ki, Ellerim, Şimdi e l l e r i n...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ellerin Şimdi Ellerin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ellerin Şimdi Ellerin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akarsu seyreden insanlar, o suyun şırıltısını dinlerken ruhları başka boyutlara gider ve farklı bir dinginlik hissederler... işte kardeşimin kaleminden şiir okurken ben o duyguya kapılırım ve şiir hazzı yaşarken bir bakıma da ruhen dinlenirim... Teşekkürler kardeşim... Selam ve saygı ile...