Sözüdür insanın cakası, Gönlüdür insanın aynası Ve de özetidir tüm yaptıkları. Bir çift kelam Alır götürür tüm derdini; Yiğittir, merttir Ve sıcaktır dost yüreği. Yine de çok güvenme Her dost bildiğine; Bir adım geride dur Bin düşün, bir söyle.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bin Düşün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bin Düşün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güven bana güveneyim sana arkamdan gel ardına bakmadan rahat adımlarla ilerle adımını at ki ben yanında hiç bir yere takılmadan yolumda ilelebet ilerleye bileyim aklım kimsede kalmaz çünkü benim tek gerçek sesim şebom var =)
Sözüdür insanın cakası, Gönlüdür insanın aynası Ve de özetidir tüm yaptıkları. Bir çift kelam Alır götürür tüm derdini; Yiğittir, merttir Ve sıcaktır dost yüreği. Yine de çok güvenme Her dost bildiğine; Bir adım geride dur Bin düşün, bir söyle.
kısacık ama çok anlamlı dizeler gönül kaleminizi içtenlikle kutluyorum sevgilerimle
"Ve sıcaktır dost yüreği. Yine de çok güvenme Her dost bildiğine; Bir adım geride dur Bin düşün, bir söyle."
Ne kadar doğru bir şiir, şimdi ben de pek güvenmiyorum dostum diyenlere. Önce bin düşünmeli ki, yaşanan zor günler tekrar tecelli etmesin. Kazanılmış güzel dostluklar da olur olmaz şeyler yüzünden bitmesin.
söz: özlem demirkaya &*.*&