Yazık etme içindeki bana severken herşeyi seninle öldürme beni daha yeni alışmışken yaşamaya
Blimiyorsun belkide kolay değildir sevmelerim hele yaşamak ! varsa ihtimali yıklımanın bir umuda ayet gibi inanarak ...
dudaklarında yeşerir umutlarım her sözüne binlerce hayaller inşaa ettiğim herkese renk körlüğünde bakarken bana asla sadece adımla hitap etme ...
o küçücük yüreğine Dünyaları sığdırmışım her kalp atışında cana can katanım cennete açılan tek kapımdır kalbin, kapatma
Kapatma gözlerini...!
Yazık etme sana benimle yaşarken seni öldürme kendini bir umuda dua gibi sarılmışken ellerimizle kapatma beni beklediğin yollara Cennet bakan ela gözlerini
Ey geleceğim ... ! geleceğim sana ektiğimiz hayallerin hasat mevsiminde denizdeki ışıklara tebessüm eden şehirlerde saçlarını tarayan rüzgarlar eşliğinde bahtıma gülen eşsiz güzelliğinle sana geleceğim bekle beni yine bir kasım akşamında bu kez Eylüller utanacak akşamlardan haziranda yarım kalan şiirler can bulacak ben küseceğim bu defa Aralıklara .. onlarda bana ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kapatma gözlerini .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kapatma gözlerini .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazık etme sana benimle yaşarken seni öldürme kendini bir umuda dua gibi sarılmışken ellerimizle kapatma beni beklediğin yollara Cennet bakan ela gözlerini
Ey geleceğim ... ! geleceğim sana ektiğimiz hayallerin hasat mevsiminde denizdeki ışıklara tebessüm eden şehirlerde saçlarını tarayan rüzgarlar eşliğinde bahtıma gülen eşsiz güzelliğinle sana geleceğim bekle beni yine bir kasım akşamında bu kez Eylüller utanacak akşamlardan haziranda yarım kalan şiirler can bulacak ben küseceğim bu defa Aralıklara .. onlarda bana ...
Mükemmeldi anlatım severek okudum az aldım üstadım Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın Selamlar...................
Güzel bir sevda şiiri okudum.
Kutlarım..