Cennet diye bir yer var uzaklarda Geceleri şiir yazma ihtiyacı duymadığın Sigara ardına sigara yakmadığın Kan kırmızısı rengi sevenlerin barınmadığı...
yemyeşil mevsimlerin hiç sararmadığı Açlıktan inleyen Çocukların Çığlıkları, Bombalarla bastırılmadığı Akreple yelkovanın, dalga geçer gibi Kah birbiriyle yarışıp Kah dipsiz bir kedere demir atmadığı ...
Duyarsan kızacaksın belki bana Cennet bakışlım ! Ciğerime saplanan bakışlarından daha da uzaklarda... Belki pamuk ellerin ellerime hiç bir zaman Değmeyecek kadar yasak değil Hiç gelmeyecek olanı beklemeninde tatlı oluyor acısı ama...
Kandırıyorum kendimi Sen bana inanma - Ben hep aynı yerde bekliyorum seni –
Ah yalancı yaşlı Dünya Daha çocukken gönül bahçeme ansızın bombalar düşürdün ya Ergenlik çağımın arifesinde Üzerime çullandığın günden beri Hiç sana ait hissetmedim Kendimi ..
Hani .. Hani iki meşhur tren vardır O malum canlıların baktığı Bir de son anda kaçırılan Albumlerdeki bir hüzünlü bir neşeli Kısa yaşantımızın özeti gibi Ama öyle dertler var ki Kimseler bahsetmez ondan Bir sonraki yolculuk için üstelik geçerli Suçu günahı olmadığı halde Yırtılıp atılan bilet gibi...
Sen yine hiç durma dön bensiz Bende senin biletini kestim İsrafilin surunu beklemekteyim ...
“ Çok acımasızsın Hayat ! seninde surun üflenecek bir gün “
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cennet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cennet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir parça, bir damla huzur aradım tüm ömrüm boyunca.. ne bir damla fazla, ne bir adım uzaklarda.. tamda yüreğimde hissetmek istedim huzur denen duyguyu. sustukça çığlıklar birikti yürek havuzumda.. konuşsam yanacak tüm bedenim.. konuşsam yakacak dilim tüm evreni.. ruhumda ne tufanlar kopuyor bir bilsen.. sensizliklere sığınıp.. sessizce yaşıyorum solo bu ömrü yine.. yeni yeniden kavuşmak adına.. yine kendime döndü deryalarım.. yoksulluğumdan değil.. aksine öyle zenginki yüreğim. !!! .. evreni kucaklayacak kadar büyük sevmelerim.. ben yüreğime sığdırırken yoklukları.. tek zenginliğim sen yanlarım.. bir tek sen kokularıyla yaşıyorum şimdilerde.. özlemini buram buram hissederken benliğimde..DERYA DNZ DENDER
Hani .. Hani iki meşhur tren vardır O malum canlıların baktığı Bir de son anda kaçırılan Albumlerdeki bir hüzünlü bir neşeli Kısa yaşantımızın özeti gibi Ama öyle dertler var ki Kimseler bahsetmez ondan Bir sonraki yolculuk için üstelik geçerli Suçu günahı olmadığı halde Yırtılıp atılan bilet gibi...
Sen yine hiç durma dön bensiz Bende senin biletini kestim İsrafilin surunu beklemekteyim ...
Güzeldi anlatım severek okudum Yüreğine kalemine sağlık Saygılar