Ey hurdacı gardaş! ne olur fazla bağırma, Yaşamın anlamı var mı senin o tezgâhında Hurdaları bir karıştır belki bulursun arasında Yorulsam da inadına yaşıyorum yazan bir levha; Sanırım bu tablanın konulmuş en altına!...
Ey çöpçü gardaş! Ortalığı fazla tozutma Yaşamın bir adı var mı o süpürgenin sapında Kafamı fazla attırma oğlum bak git diyorum sana Dalga geçme benimle yaşam ne arar bu sapta Yaşamak buysa yaşıyorum işte bak halıma!...
Ey fırıncı gardaş! Sıcağı bağrına basma Yaşamın anlamı çok mu soğuk, neredeyse gireceksin ocağa Üstüme bakınca beni değirmenci sandın galiba, Nice taşları adam ettim ben bu ocakta Seni de yakmadan git durma karşımda!...
Ey duvarcı gardaş! Selam verdim bir baksana, Yaşamın bir tanımı var mı duvarcının lügatında Yoksa yaşamı diri diri mi gömdün harçlar arasına Yaşamı öldürüp de bu duvarları neden yaparsın boşu boşuna O yaptığın koca binaların altı mezar oldu yaşama!...
Ey bekçi gardaş! Kim yolladı seni bizim sokağa Yaşamı arıyorum, bir düdük çal da haber yoklasana Sizin nesil tükendi değil mi, bilmiyordum kusura bakma, Yitirdiğim yaşamı arıyorum, param yoktu yazamadım panolara! Atmış numarada oturuyorum,bulursan bir haber uçur kulağıma!...
Ey madenci gardaş uzun yollardan geldim bu ocağa, Yaşamın anlamı kara elmastan kara mı sizin kuyuda Bahtıma yazılan ezgilerden getirdim hepsi kapkara, Sizleri unutmadım ama bir somun getiremedim kızmayın bana Yaşamı arıyorum, ne olur beni de indirin o dipsiz ocağa
Ey mezarcı gardaş! Mezarcı gardaş, son yolcu ne zaman geldi buraya Yaşamı kaybettim, yaşam diye biri geldi mi son gelenler arasında Fazla uzatma konuş, ne yazıyor son gelenlerin mezar taşında Ey gardaş haberin varmı, yaşamı gömmüşler açılan son mezara Çılgınlığım üstümde bu gün tüm mezarları açık istiyorum Güneş doğumunda Mışıl mışıl uyuyan ölülerden birini alıp koyacağım şehrin tam ortasına Yaşamın yerine ölümü getirdim diye haykıracağım ibret için yeter mi bu manzara!... 01.05.2013 17.00-18.00 EROL KEKEÇ ESENEVLER-ÜMRANİYE/İST
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMI GÖMMÜŞLER MEZARLIĞA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMI GÖMMÜŞLER MEZARLIĞA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.