Sakın kızma Milena gibi mektuplar yazamadım diye sana Açıklama isteme ne olur Ellerim derin zaten Ellerim bozgun Ellerim zâten çıkmazda...
Unuttum biliyor musun Kaç derece sıcaklıkla kucaklanır biri Kaç akne öldürür bir bûse Cezamı çektim yeterince Çabalamayı senden sonra öğrendiysem de Saksıları sevdiğimden değil Çimleri kıskandığımdandı belki Onca yalancı aymaz taklitler Müşkülpesent bir cümlenin en yeşil-sol ucuydun Ve çimleri çiğnemek suçtu o vakitler Hiç, bil istemesem de...
Uzanırdım sana cümlelerle Mülayim bir şefkatle okşar Bir tebessüm konardı hemen Beş taş oynardım "seni sevmiyorum"larla Toplardım sonra saçların gibi gerisin geriye Kahretsin İçimden severdim işte Gece olur düşerdi içime karanlık Şehir susunca başlardı şiirler Sen bilmezdin ay evinize doğru hecelerdi Sen bilmezdin kıskanırdı Milena Bilmezdin " ben seni değil seni sevmeyi sevdim" Kaç gece eskitti Neyse...
Budaklı ağaçlar gibi sargındım aslında Sersefil hınçtı dizginleyemediğim Serseriydim doğru Ve seni sevmek doğru orantılı tetikliyordu Aşk yetmiyordu tek başına İki kişilik kıskançlığı örtmeye Anlatamadığım gibi Anlamanı da beklemiyorum Burada kızabilirsin işte Kendi yazmadığım niyete tavşan olmadım diye!
Yeterince savaşmadın dersin şimdi Yapağı yataklarda yatıyor Hangi istilâ kayıpsız atlatılmış Hangi aşk gururu ilk bakışta yenmiş ki Ancak düştü Kesildi yoğun ateş Gücünü kaybetti dizler Düştü devrildi cümleler Aşk kazanmıştı ben kaybederken
Sen gitmiş!
İstifli bir kahır hatırlıyorum Sanki çok sarhoşmuşmuşum gibi Hayli işkilli!..
Artık ne Milena umurumda Ne faydasız türküler yeşeriyor dilimde küstah bir alınganlık kaldı senden geriye Anladım pişmanlıklar bitmiyor biriktirmekle...
Şimdi; her gün asıyorum Tüm alaturka hüzünleri güneşe
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASRÎ ALATURKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASRÎ ALATURKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bence de kıskanırdı.