Hayal iklimlerine dalar giderim ben,sonsuzluğa sen olmasanda....
Hayal iklimlerine yelken açtım Gökyüzünde gri bulutlar yığın yığın Hırçın bir fırtına kopacak Yüreğimdeki seni alıp uzaklara götürecek Sana gitme diyeceğim ama Yinede gideceksin biliyorum...
Bu katran karası gecelerde Yanlızlığımı bir tek bana bırakacaksın Öyleyse umutlarımı, benliğimi Hayallerimide al öyle git... Kalmasın bende bir tek hatıran...
’AŞK’ kırılgandır, alıngandır Kırdıysam eğer, kırıldıysam Üzülme sen... Alındıysam bir sebebi yok, öylesinedir Alışırım ben yokluğuna, sensizliğe Ay düşerken gözlerime yıldızları sayarım geceleri Gecemin tek ışığı sen olursun yetmez mi!
Zamanla geçer bu sızı, bu rüyada biter,aldırma sen
,,,Aşk Oda küllenir, kor alevler yandıkça Hayat kapanmamış yaralarla dolu olsada Kabuk bağlar birgün elbet, Derinlerde izler bıraksada...
Erişilmez değilsin, vazgeçilmezde Gideceksen umurumda değilsin artık Sadece aklımda kalacaksın, yüreğimde yanacaksın
Sonradan hadi gel deme bana Düzgün kelimeler yok dilimde benim Duygularım paramparça Dağıldı hepsi her bir yana Bu aşk’a yeniden yelken açamam Sevda cümleleri kuramam daha Hüzünlü bulutlar artık,tükendi umutlar
Hayal iklimlerine dalar giderim ben,sonsuzluğa sen olmasanda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayal iklimlerine dalar giderim ben,sonsuzluğa sen olmasanda.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayal iklimlerine dalar giderim ben,sonsuzluğa sen olmasanda.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siire sözüm yokda resimdeki yaziya bozuldum simdi.Buna benzer bir söz duymusdum kendi evimde.BAGZI iNSANLAR BASAMAK OLMAK iCiN GELMiSLERDiR DÜNYAYA..üzerine basip yükseleceksin demisdi.o an öldürmeyi düsündüm ama yakinimdi ki basamak olarak bizi kullandigini o an anlamisdim.yinede yüreginize saglik güzel bir eserdi.aklim resimdeki yazida kaldi:((
Resimdeki yazının bu anlama geldiğini doğrusunu isterseniz pek düşünmedim ben.Buraya eklediğim şiir duygusal bir aşk şiiri olduğu için sevdiğin insanı unutmak,kendine bir yol çizmek anlamında kullandım,ona takılı kalmamak,kendi hayatına bir yön vermek gibi.... Bu sizi rahatsız ettiğse hiç sorun değil,resmi şiirden kaldırıyorum,niyetim kimseyi üzmek,kırmak değil... Duyarlığınıza teşekkür ederim,mutlu kalın...
_________________________Şair derki "seni gözlerim gördü kalbim sevdi sen gittiysen banane gözlerim ağlasın " unutmak yada silmek sanırım biz insanların acımızı bir nebze dahi dindirmek için bu bahanelere sığınıyoruz gidenle olmuyor gelenle olmuyor aşk öyle bir çamur ki silsen olmuyor yıkasan olmuyor yinede izi kalıyor kutladım değerli kalemi güzel bir eser okudum hüzün yüklü içten samimi saygılarımla...
gevdan tarafından 4/23/2013 2:26:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
Selam ve saygı ile....