Yutkundukça batar boğazına iç çekip söyleyemediklerin… Ne umutlar yeşertirsinde savururlar… Ve öksüz kalır heveslerin… Sevmelerin…
Yokluğunun bilmem kaçıncı akşamında Hüznün naaşını kaldırmış buluyorum kendimi, Bir iğne deliği kadar ince bir sızı Yokluyor damarımı, direncimi...
Her uzanışta sessizliğin mahremine Sesin yankılanıyor kulaklarımda, Doluyor içime anlamsız hisler Felç vurmuş gibi yüzümün bir tarafına Kilitleniyorum..
Adını çıkartamıyor dudaklarım Birkaç harften sonrası yok.. Gerisi yok.. Yok oluyor o an alfabe/m…
İçimin sesleri ile martılarınki karışıyor, Ve duymak istediklerim ile söyleyeceklerim... Duraksıyorum çığlıklarımın ortasında Yumuşak ses tonun yükseliyor bir yerlerden Hıçkırık gibi tutamadığım derinden, İçimden…
Atmak diyorum kolay olsa keşke akıldan İstediği her birşeyi silebilse insan, Onca yazılmış şiirleri yakabilse mesela Yıkabilse üst üste biriken anılarını...
Göz gezdiriyorum odaya, En son oturduğun koltuğa ‘Ah be’ diyorum derin bir sedayla Şimdi şuan şuurumu kaybetsem mesela Hani hatırlamasam geçmişe dair olanları, Ne bileyim yaşamasam içten içe defalarca Yarım kalmış hatıralarımızı, Tamamlayamadıklarımızı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
____DeRin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
____DeRin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atmak diyorum kolay olsa keşke akıldan İstediği her birşeyi silebilse insan Onca yazılmış şiirleri yakabilse mesela Yıkabilse üst üste biriken anılarını..
Hepimizin de istediği bu değil mi....Bunu arzulamıyor muyuz....Keşkelerde boğulmuyor muyuz değil mi....
Adını çıkartamıyor dudaklarım Birkaç harften sonrası yok.. Gerisi yok.. Yok oluyor o an alfabem… ------------------------------------- İstediği her birşeyi silebilse insan -------------------------------------
İnsan; Keşke'lerin, geç kalınmışlığın ve çaresizliğin tezâhürü olduğunu bilir de, yine de söyler her fırsatta...
Su'yun öpüşmesi
Misali şiir'di
kendimden parçalar buldum
Şiir'de,,tebrikler