(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖR-TOPAL SEVDALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖR-TOPAL SEVDALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BİRGÜN KARDELEN DURUŞLU,BİRGÜN KÖR,TOPAL SEVDALAR.BUNUN İKİSİ ARASI BİR SEVDA YOK MU ?ÇOK GÜZEL BİR ANLATIM.TEBRİK EDİYORUM ....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY
Akrebin kıskacındaki zehre teslim edilmişse Asırların gölgesine asılan zaman denen zaptedilmez Bir çift koltuk değneğine satıldı sevdalar kör-topal El yordamıyla yaşanan keşkelerle dolu hayatların Hıçkırıklarına sahne oldu perde arkasında senaryolar…
güzel hoş ve hüznün kanayan bir yanının ustaca resmedildiği bir şiir teşekkül etmiş tuttum bu şiiri tebrikler değerli şaire yüreğinize sağlık muhabbette daim kalınız
Akrebin zehrini günümüze kadar getirmiş ne yazık ki asırlar öncesinden spastik zaman. ve bize seyretmesi düştü mavi çerçeveli gözlüğümüzden göremediğimiz kırmızıyı kan...
Akrebin kıskacındaki zehre teslim edilmişse Asırların gölgesine asılan zaman denen zaptedilmez Bir çift koltuk değneğine satıldı sevdalar kör-topal El yordamıyla yaşanan keşkelerle dolu hayatların Hıçkırıklarına sahne oldu perde arkasında senaryolar…
El yordamıyla yaşanan keşkelerle dolu hayatların... işte bu cümle bbu şiire öle yakışmış öle sırıtyorki şiirde.. Al oku kendine çok şey çıkar diyor.. Hep yapmak istemediğim keşkeli yaşamlar yaşamak istemesemde sanki olmazsa olamzım oluyor..ama ders çıkarmamada yardımcı ooluyor bunlar.. sonsuz tebrikler şaire ve şiirine ....SAYGIMLA....