Önceden yazılır insanın kaderi… Sevsen de… Sevmesen de… Ve bir yazı yazılır alnına… Silemezsin istesen de…
Çıkardın fallarımda Ya adının baş harfi olurdu Ya da ikinci, üçüncü… Mutlaka çıkardı senden bir şeyler Ya da senli olan her şeyi anlatırdı falcı Tesadüf der geçerdim Her seferinde…
Uykularımda belirirdi yüzün Kısacık ama ömürlük rüyalarda Ya gülerdim oluşuna Ya usulca ağlardım gidişine Ama hep görünürdün umuduma Her gece…
Papatyalarla kıyaslardım bazen de Bir yaprağı ‘seviyor seni’ derdi Bir yaprağı ‘hayır sevmiyor’ Sapına kadar bölerdim zavallıyı Sırf ‘seviyor’ çıksın da Hep sev beni diye…
Yüzünü seçerdim kalabalık caddelerde Uzaklarda bana bakar yürürdün Heyecan basardı içimi birden Yaklaştıkça sima, anlardım; Gördüğümün aslında Görmek istediğim olduğunu…
Önceden yazılırmış ya insanın geleceği Hep senli bir kadere inandım Çünkü ne zaman baksam aynaya Alında bir yazı ki; Adın – Soyadın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__alın yazısı__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__alın yazısı__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oyyy cok guzeldi sairem ya sayfanizi ilk ziyarettim ama cok gecikmisim kaleminizi takip etmekte Super bir siir okudum seckin kaleminizden Insallah seviyordur dicem Dualariniz kabul olsun dost sairem Saygilar selamlar..
çok çok teşekkür ederim değerli zamanınızı ayırdığınız için yazdıklarımın hepsi yaşadıklarım değil çok şükür:) sadece hüzün şiiri anlamlı kıldığını düşünüyorum çoğu zaman.. eksik olmayın, sevgiler..