Gece yarısı saat bir buçukta Sabahın gelmesini beklemeden Sessizliğin hüküm sürdüğü Gölgelerin nöbet tuttuğu zamanda Ay ve yıldızlar şahitliğinde Git dedin bana ve ben boyun eğdim Taşlı uzun yollara vurdum kendimi yanıma hayalini alarak İstediğimden değil bana git dediğinden git…
Git dedin_____ _______Gittim
Yüreğimin acısından ayağıma batan dikenlerden bihaber ellerimin üstüne düşe düşe kanatsam da umutlarımı ve katili olmak istesem de yüreğimdeki senin dağın en tepesinde haykırdım çığlık çığlığa acılarımı hesaplaşmak istedim hayatla uçurumun kenarında ve atmaya kıyamadığım anılarımı baş tacı ederek sürgüne mecburi edilen zavallı kalbime yüklendim ve dayanması imkansız senle doluyken yüreğim git dedin gecenin bir yarısı saat bir buçukta git…
Git dedin_____ _______Gittim
Hislerimi tek tek paylaştırdım olumsuz sevdalara Mutluluğa hasretgönüllere bir nebze umut olsun diye. Ve kendime kambur ettiğim senli anılar kaldı elimde ucu yırtılmış bir kaç resim’le Yüreğimde sakladığım senli bir mazi taşıması zor olan bu zavallı bedene her gece gözümden akan senle sırılsıklam bir şekilde uyanıyorum saat bir buçukta bana git dediğin o vakitte git…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S Ü R G Ü N şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S Ü R G Ü N şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Git... Git... Gitme dur ne olursun Gitme kal yalan söyledim Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim
sezen aksu'
git demekle gidilmiyor işte,öyle kolay değil gitmek.....çok ama çok güzeldi şiiriniz,kutluyorum,,,,sevgiyle
Gitme kal yalan söyledim
Doğru değil ayrılığa daha hiç hazır değilim
Aramızda yaşanacak yarım kalan bir şeyler var
Gitme dur daha şimdiden deliler gibi özledim
sezen aksu'
git demekle gidilmiyor işte,öyle kolay değil gitmek.....çok ama çok güzeldi şiiriniz,kutluyorum,,,,sevgiyle