Sen tozpembe hayatının en koyu rengini yaşarken Ben kurşuni bir sensizliğe mahkumum Gülüşünün tadında bir güne uyanmaya susadı kalbim Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
Sabahın ilk ışıklarıyla omuzlayıp yorgunluklarını Her günü sen kokusunda güçlü bir şekilde bitirmek Bitkinliği yüreğimin en ücra köşelerine serpe serpe çürütmek Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
Herkesten saklayıp gözyaşımı, kül göstermek yüreğimin kor ateşini Buna mecbur kalmaksa adaletsizliğin en saydam delili Sen masum hülyaların çocuk yüreği ben yalnızlığın yaşlı çınarı Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
U/mutsuzluğun kendinde can bulduğunu görmek Sonunda bütün dünyanın yükünü taşıdığını hissetmek Ezilmek ama derdini sevmek sevdana yenilmek, sana eğilmek Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
Adaletsiz dünyanın adil sevdalarına selam olsun Beni sevmeyen kalbine başka sevda haram olsun Hayata gülümsüyorum her şeye rağmen nefesinin hevesiyle Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende? …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdamın adı sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdamın adı sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adaletsiz dünyanın adil sevdalarına selam olsun Beni sevmeyen kalbine başka sevda haram olsun Hayata gülümsüyorum her şeye rağmen nefesinin hevesiyle Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
Adaletsiz dünyanın adil sevdalarına selam olsun Beni sevmeyen kalbine başka sevda haram olsun Hayata gülümsüyorum her şeye rağmen nefesinin hevesiyle Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
umutsuzluk düşmüş yüreğe şiir işvesiyle ah ediyor edipçe
Beni sevmeyen kalbine başka sevda haram olsun
Hayata gülümsüyorum her şeye rağmen nefesinin hevesiyle
Hangi günahın bedeli hangi aşkın ahısın bende?
emeğinize sağlık mükemmel bir çalışma