küçücüktüm zayıf ve çelimsiz bir kız çocuğu... seninle tanıştığımızda, sen ise genç ve heybetli,iri, bahçemizin en ortasında gölgene sığınmak bir oyundu--- bazen tırmanırdım en yüksek dallarına, bir minder,bir kitap kolumun altında dünyayı keşfederdim kollarında..
o zaman ne kolaydı hayata tutunmak ve senin geniş gövdene tırmanmak, benim yüreğim minik,hayallerim basitti içime hüzünler henüz girmemişti, nerden bilirdim senden ayrıldığım gün-- uzun olacağını sana hasretimi, aklıma geldiğinde sen gibi titreyeceğimi... ........ rüzgarmı ,hayatmi savurdu beni acılar hüsranlar bazen de mutluluklar zamana yenik büyüttü beni. içimde sen resimli bir çocukluk kaldı birde yemişlerinin unutulmaz tadı babaannemin sesi---ezan sesinde anılar dökülürdü gözyaşı hanesine.
ömrümden bir çeyrek geçtikten sonra-- yolum düştü anılarımın en ortasına ve sen hala oradaydın... dimdik,dolu gölgenedir sığınmalar okşadım seni,uzun uzun sevdim... bir dostun yüreğine dokundu parmaklarım hala eğilmemiş,güçlü dalların, hala onurlusun , kimseye anlatmadın çocukluğumda sende kalan sırlarım...
dut ağacım... yine en uzaklara savruldum kaderde, gözümde akmaya hazır göz/yaşım sende kalan anılarım ve... bir avuç dut kuruşu avucumun içinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUT AGACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUT AGACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nerden bilirdim senden ayrildigim gün-- uzun olacagini sana hasretimi,
Sevgiler sanki tohum gibi ekiliyor yüreğimize beraberken fidan büyüyor aslında ama acıtmıyor o gittikten sonra her bir varlığı bu fidanın sığmıyor içimize acıtıyor ve dut kurusu yalnızlıklar avuç avuç saçılıyor ve böyle güzel şiirler kalıyor hatıra olarak
Dut tadındaki şiirinize yorum olarak kabul buyurun lütfen. -- Hangi anılarda yok dut ağacı Serin gölgesinde kaç kez yattığım Bilmezdim ki tadi şimdi cok acı Düşen yüzlerimde lezzet tattığım..
Şiiri okuyunca bir anda maziye gittim çocukluğumda evimizin karşısındaki tarlada tek bir ağaç vardı ahlat ağacı öyle güzel bir duruşu vardiki biraz uzakta olsa sabah kalktığımda küçücük penceremden onu görürdüm ya şimdi koca binalar gelmiş önüne belki kestiler çünkü görünmüyor yerinde
Buruk hikayesi içinde anlamlı bir şiir Tebrikler Sevgili Yıldız selam ve sevgimle
Şiirinizle bir çoğumuzu çocukluk anılarımıza taşıdınız.Çoğumuz bir dut ağacının altında oturup hayaller kurmuştur.Bizim de evimizin bahçesinin ortasında kuyu başında bir duy ağacı vardı.Yaz günleri dallarına yastık atar ,yatardık düşlerimize.Ne güzel di çocukluk.Teşekkürler bizi zamnada döndürdünüz.sevgilerle.
Ne ilginç! Benimde çocukluğumda, bir simgedir dut ağacı.. Hatta bugün, onunla ilgili bir şiir yazmıştım... O ağacın altında geçti çocukluğum... Benide yıllar sonra ayağına çağırmıştı Ama kolları kırıktı!.. Teşekkkür ederim, bana çocukluğumu yeniden yaşattınız!...
aklımdan neler neler geçti
götürdü şiirin taaa eskilere ..
kaybettiğim köyümde/ ki dut ağıcı düştü yüreğime ..
tebrikler
gül bırakıyorum sayfana ..
saygılar...