(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sigara külü yalnızlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sigara külü yalnızlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beyin jimnastiği hiç bu kadar zevkli olmamıştı ! Düşüyordum ,sağolsun Sema Güler hanım tutuverdi elimden, kalktım... Neşterce bir yaklaşım. Çok güzeldi. Teşekkürler...
Neşterle haşır neşiriz meslek gereği... O sebeple rumuzunuz ilgimi çekti. Ama sayfanıza girmeye değdi... Kelimelerle ip cambazı gibi oynamışsınız... Şiirde bu değilmi zaten... Nice neşterli şiirler...
Bu dizeleri yazan yüreğe teşekkürler. Şimdi bu saatte buz olmak mı, uykusu az olmak mı iyidir diye düşündürmeniz, sağlığımıza zarar değil mi acaba?)) Şaka bir yana, çok güzeldi... Selam sevgi ve saygılar
"Ve yalnızlık, sigara külü kadar yalnızlık! Ve toprağın rüyaya yılan gibi girişi. Sana da, Monna Rosa, taş bebeği bıraktık, Ellerinde kılçıklı balıkların bir dişi. Senin hatıran gibi büyük, yeni, karanlık; Senin hatıran kadar Allah ve şeytan işi... Ve yalnızlık, sigara külü kadar yalnızlık"