Yeniden doğmak için beklenmiş o Mevsim O Mevsim .. Toprağın çatlamış sinesinde kurumuş, yarı baygın ezik tohumlar gibi ..
Asırlardır nasırlaşmış yalnızlıklar yaşı belli olmayan, yorgun koca çınar ağaçları sanki ömürden alabildiğince yürümüş zaman daha benden çokca istediklerini, daha bedenden son kırıntılarını koparamadıklarıyla ...
A h ! Ezel denilen O keskin ince çizgi menbağı bilinmeyen, Cennet’ten akan ırmaklar gibi çehresinde ışık kırılganlığı anılar dünlerin özlemiyle kavrulan bugünler eteğinde saklı, yalanı ortaya çıkacakların telaşlığında, yalancı sahtekar yarınlar
Zaman çıldırmış olmalı ! saatlerden Eylül günlerden iki bin gözlerinde, ateşe düşecek bir damla su ürkekliği parıltı nasıl anlatsam ! yüreğim en az yüreğin kadar yangın yeri
belkide bir "merhaba"yla yanacak Patlamaya hazır biriken duyguların fitili .. tıpkı giderken "Elveda"yla kopacak kiyâmet’ler gibi ..
şimdi yollarıma bak sevgili toprak yüreğimiz kadar sancılı gider ayak ölümler doğacak ardımdan
tıpkı o saat’te doğduğum gibi ölmemi görmek istersen, Eylülü bekle sevgili ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
banada alpayın eylülde gel sarkısını hatırlattı eylül denilince aklıma hüzün gelıyor süperdi şiiriniz okudukca bir daha okudum kalemınız daim olsun saygılarımla..
Şiirde çıldırmış olmalı ki yakamı bırakmıyor gecenin bu saatinde.Dönüp dönüp okutuyor kendini. Hem nasıl bir güzel tarif öyle ezele duyulan gıpta Dünlerin özlemiyle kavrulan özlemler... Tüm kalbimle kutlarken,son derece beğendiğimi söylerken, sayfamın sessiz konuğunu alkışlıyarak tebrik ederim. Elimde olsa takvimlerden Eylül,ü kazımak isterdim bu şiirden sonra...
Zaman çıldırmış olmalı ! saatlerden Eylül günlerden iki bin gözlerinde, ateşe düşecek bir damla su ürkekliği parıltı nasıl anlatsam ! yüreğim en az yüreğin kadar yangın yeri
belkide bir "merhaba"yla yanacak Patlamaya hazır biriken duyguların fitili .. tıpkı giderken elvedayla kopan kiyâmet’ler gibi ..
şimdi yollarıma bak sevgili toprak yüreğimiz kadar sancılı gider ayak ölümler doğacak ardımdan
tıpkı o saat’te doğduğum gibi ölmemi görmek istersen, Eylülü bekle sevgili ...
WAYES ...
Hüzünlerin ayı eylül........... Eylülede çok var usta ....... Hüzün dolu dizeler okudum Yüreğine kalemine sağlık Selamlar..................
toprak yüreğimiz kadar sancılı
gider ayak
ölümler doğacak ardımdan
tıpkı o saat’de doğduğum gibi
ölmemi görmek istersen,
Eylülü bekle sevgili ...
WAYES ...
Böylesi güzel şiirleriniz var ki,kaleminiz daim olsun...
Öyle güzel yazmışsınız ki,çok beğenerek okudum...
KUTLU/YORUM