DERDİMİZ İNSAN...Aynayız yaşamla... Gözümüzle göremediklerimize yansır Aşklarda... Ve evet, Siyahî oluverir Derimiz... Çiçeklerimiz alacalı, Şarkılarımız farsça Olabilir... Yine de alnımız fışkırırIşığız yaşamla... Maddeye göre kırılıveririz Belki... Ve evet, Soğurur bazı insanlar Bizi... Ve evet, Şeytan kötülüğünü dolayıverir Ellerimize... Ve evet, Satanistlere benzer Kabuğumuz... İnlerse keman teli, Gülebiliriz seyirsizce... Canımız istediğinde, İnsanda dövebiliriz... Konuştuklarımız alaşılmayabilir... Düşüncelerimizin sonu Gülmeyebilir... Tırnak yediririz, Dudak ısıttırırız Biz... Nasıl haldeyiz Bilinmeyebilir... Yinede açarız, Aba karına İnat... Tel tel halılarımız dokunur Güzelliğimizle... Ve yine, Bütün olabiliriz... Gözlerimiz sürmeliyken... Derdimiz "AŞK" olur... Yıldız oluruz biz... Başka başka parıldayabiliriz Kara gözlerde... Renk renk çiçekler gibi Farklı olur benliğimiz, Çoğu kez... Farklı düşünceler Çark gibi Dönebilir... Ve belki, Yüreğimizi titreten, Karıncayı ezemeyişimiz olabilir... Ozaman ki O memleket adamları Ellerimize tutuşturuverir Silahları... Canı cana vurmak için... Yahut... Sağırşah oluruz savaşa... Barış eyleyebilir Gönüllerimiz... Yine de nasıl seviyorsak yaşamı, Öyle sevebiliriz yaşatmayı... Kurşun kuşun kanadından damlar Huzurumuz... Düşüncelerimiz can olur... Yine de Nasıl farklı konuşuyorsa İnsanlar, Nasılda notaları farklı mandallar Tutturuyorsa, İnsanlığa adamıştır şarkılarımız... Canlandırıverir taş yürekleri...
ŞAİR-İ SİNEM-İ GÜZEL(Perizer...) SİNEM ÖZAŞGIN... uzuncaçocuklar2009 |
O benim kızım...
Kınalı kuzumdur.