ben seni hep dua tadında sevdim gün geldi duayla açtım yüreğimin kapılarını.
sen hiç bilmedin her gidişinde suskunluklarım oldu ardından içime hapsettiğim canım yana yana sustuklarım bu gün yine senden uzakta olmanın acısını ta/yüreğinin kuyularına düşmüş gibi yaşadım.
sen benim yazamadıgım şiirimdin sabah ezanı okundugunda yüreğimin kıblesi yazdıgım ne çok sözler oldu yüreğime gözyaşlarımın sildiği destansı haykırışlarımın ötesi olmadı hiç, yarım yamalak yaşadım umutları yinede bekliyor insan ya gelirse, ya gelirse diye.
cennetten bir bahçe düşün hiç tatmadıgın kokularla bezenmiş bülbüller kıskanırdı seni güller küserdi güneş bir başka dogardı ufuktan ezanlar hürmetine secdadeler eğilirdi rükuda ve dualar serpilirdi semadan üzerimize yeminler ederdim melekler eşliğinde
çok şey istemiyorum senden bir secdelik ömrüme gel helalinden!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel helalinden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel helalinden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beşeri sevmenin ötesinde bir duygu seli bu güzel sevgi. sevgiyi ihlasla beslemekten daha yüce ne olabilir ki Allah her hula bu sevgiden bir parçacık da olsa nasip etsin güzel yürekli insan kutluyorum bu büyük aşkı yüreğinde taşıyan seni hoşça kal sevgiler canım
Çok şey istemiyorum senden bir secdelik ömrüme gel helalinden!..........bu dizeleri yazıya döküp sürüklemek sonuna kadar ve okuyanın içine iz bırakmaktır yazmak yüregine saglık sevgi ile kal kutlatım
Cennetten bir bahçe düşün Hiç tatmadıgın kokularla bezenmiş bülbüller kıskanırdı seni güller küserdi Güneş bir başka dogardı ufuktan Ezanlar hürmetine secdadeler eğilirdi rükuda Ve dualar serpilirdi semadan üzerimize Yeminler ederdim melekler eşliğinde Çok şey istemiyorum senden bir secdelik ömrüme.... gel helalinden!..
Yüzümüz Mekke'ye, sırtımız Eminönü ye dönük çok zor asansörler içinde yaşamak. Çok zor bu zamanda helalinden yaşamak. Kutlarım Selam ve dua ile
Sen benim yazamadıgım şiirimdin sabah ezanı okundugunda yüreğimin kıblesi Yazdıgım ne çok sözler oldu yüreğime gözyaşlarımın sildiği destansı haykırışlarımın ötesi olmadı hiç, yarım yamalak yaşadım umutları Yinede bekliyor insan ya gelirse, ya gelirse diye.
Cennetten bir bahçe düşün Hiç tatmadıgın kokularla bezenmiş bülbüller kıskanırdı seni güller küserdi Güneş bir başka dogardı ufuktan Ezanlar hürmetine secdadeler eğilirdi rükuda Ve dualar serpilirdi semadan üzerimize Yeminler ederdim melekler eşliğinde Çok şey istemiyorum senden bir secdelik ömrüme.... gel helalinden!..
beklediklerinizin gelmesi dileğiyle, güzel bir şiir okudum, tebrik ediyorum saygılarımla ...