Yalnızlığın dibini aldığım Vakitlerde Bir tek Hayalin gelir,usulca.
Anlatılmaz bir Hal alır İçimi Kelamlarım Lal,Hüzünlerim düğüm düğüm olur boğazımda. En zayıf halimle yakalarsın, her zamanki gibi Zira ,Bilirsin ,çoğu vakitlerde Yalnız olduğumu.
Düşüncelerime gizlenmiş öfkeler büyür Yarı yolda bırakışının nefreti köpürür içimde.
Artık ne işveler kalır ne de ümitler Bir Aşkın Ölümünü izlerim dalgalar arasında.
Aşk küllendi, Umutlar kendi külleri arasında kayboldu ,bu deli fırtınada Sana gelen tüm yollarda ,İstikamet çizgisi yokoldu, En kötüsü de,Gözlerinde yitirdim istikametimi.
Artık Tasavvur edecek birşey kalmadı rmenzilimde Aşk yitik ,Sen yitik Ve Ölüme gebe kaldı bu satırlardaki Nefes.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H İ S / S İ Z şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H İ S / S İ Z şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’’Hayatta olan kutsal sevgin, en yüksek umuda olan sevgin olsun ve en yüksek umudun, hayat düşüncen olsun. Hayat düşüncen; ruhuna verdiğin değer olsun.’’ En büyük güzelliği, mutluluğu bile kıskanmadan görebilen, kavrayabilen açık ve tok gözler! Nede güzel görüp dile getirebiliyorsun HİS lerini. Tebrik ederim,okudukça büyüdüğüm,büyülendiğim şaire.
____________________Oyy gülüm ne de güzel yazmışsın, bak yetiştim yeni şiirine ;)) nete pek girmiyorum ama girdiğimde de seni okumadan, yüreğinin sesini dinlemeden ayrılmıyorum bu hüzün menzilinden...
Bilmem sen de farkediyor musun, ilk geldiğin zamanı hatırlıyorum da sen bayağı yol kat etmişsin... "Hamdım, yandım, PİŞTİM..." Misali oldukça olgunlaştın, ve şiirin mısralarında da pişmeye devam ediyorsun... Seni Can-ı Gönülden KUTLUYORUM Canımın taaa içi ;)
Her dem sevgilerimlesin bitanem Karadeniz'den selam ve sevgilerimi yolluyorum.. kal sağlıcakla...
Yerinde saydıran insan her dem mahkumdur karanlığa.
İnsan zamanla olgunlaşıyor zamanla iyiyi ve kötüyü daha iyi ayırtedebiliyor. Bundan 4 yıl onceki yaptığım hatayı şimdi yapmam mesela hayat uslandırıyor lakin acıları iyileştirmiyor..
Takibleriniz beni hem guclendiriyor hemde onurlandırıyor canımınıcı.
Karadeniz'in O güzeller güzeline de benden kucak dolusu sevgi ve öpücükler gönderiyorum Sevgimlesin güzellik ..
aşk ne alaa aşktırki sevmesini bilirsen aşk gibi aşka aşık olmazsan aşkta olur süründüren sizin durumunuz buna benziyor siz aşk gibi aşka aşık olmamışsınız anlaşılan kaleminize yüreğinize sağlık sevgi selamlarımla