Sana dair Satırlarıma bahşettiğim ülfet sözcüklerim Bakiredir Sevdiğim.En az Ruhum kadar , El değmemiş ,dokunulmamış Saf ve tertemiz,Yeni doğmuş Bebek gibi Çırılçıplağım. Herşey yerli yerinde .Beni koyverdiğin o ilk gece gibi. Ne Düşlerim değişti Ne de ben ,Sözüm söz ,Bekleyeceğim.
Senden sonra kimseye dokunamadı Sevdamın diğer tarafı. Gelmeyeceğini bile bile,bekledim umud ettim Seni ’Belki gelirsin’ diye.Eski Seni hep bekledim .
Benim olmayacağını bile bile, yatırırdım Karartılı kirpiklerimi MaliHülyalara. Sana kavuştuğum tek Adresti. Her gece Seni ,Yalnızca Seni beklerdim o limanda. Tek başıma boğuldum ben bu hikayede Tek başıma soludum Ölümü ciğerlerime ,içten içe yadellerde.
İşte böyle Sevdiğim ; Sen görmeden, ne çok Badireler atlattım içimdeki küçük kızla Kah yandım ,Kah eridim .Lakin birtürlü kendimi Kül edemedim Tek başıma Direndim hayata.Öldüm öldüm de ,yeniden dirildim . Okyanus oldu aramızdaki mesafeler,Okyanus oldu siluetin artık bana Nice Aşklar bana yabancı ,ben sana tutsak oldum . Okyanus ise sonumuz oldu Sevdiğim.
İnim inim inliyorum.Haykırışlarım ,Rüzgar olup sayfalara savruluyor ve Sen Beni Dinlemiyorsun ... Dağlar bile duydu yankılarımı, Lakin Sen bilmiyor,bilemiyorsun.
Hala sen kokuyorum . Hiç değişmiyor,değişemiyorum . Az bucuk dağıldım ,kırıldım ,parçalandım hepsi bu .
Farzet ki iki gülüşlerimde hala Çocuksu Gamzeler Resmediyor Farzet ki Alıştım Yokluğuna ,başka bir adamla avunuyorum Farzet ki , Sensizlik Öğütüyor Hicranımı ,her tekerrürde Zaman çark peşinde ,illetimsi bir sızı Zaman ,Unutturdu Seni varsay. Gönlün Huzura Erecekse, Sen Gözlerin kapalı ’ Farzet’ Sevdiğim .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O K Y A N U S şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O K Y A N U S şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
siz gelin abinizi dinleyin yeniden başlayın hayata kendinize yepyeni bir sayfa açınız sevilebileceğiniz ve sevebileceğinizden olsun ben bu şiiri kaçırmışım nasıl olmuş bende anlamadım iyi olmanız dileklerimle sevgi selamlarım kardeşime
Hiç onemli deı Abim sen eksik olma yeter. Sayın Abim mutlu olmaya çalışıorum ,ve de oluyorum Sonra yine en başa dönüyorum içimi bir huzursuzluk kaplıyor Ta ki düşlerime o gelene dek sonra yine sarıyor bir huzursuzluk ,yoksunluğumu anımıyorum ve dönüyorum başa benden bu kadar ötesini bekleme ..
BEKLE...! Bekle ama beklerken sakın ola yılma, yıkılma olur mu bitanemmm... :/ Çünkü sen yıkılırsan dağlar taşlar inler Ve tüm bu iniltiler senin yüreğinin sancısıyla birleşip taa Karadeniz'e kadar Bana kadar, benim yüreğime kadar ulaşır....
Sen üzülürsen ben bin kat üzülürüm canım... Kendin için, benim için ve tüm şerefsizlere inat Y ı l m a , // Yı k ı l m a .. emi ;)
YÜREĞİNE SAĞLIK, KALEMİN KAVİ OLSUN CANIMIN TAAA İÇİ HEP SEVİLİYORSUN BUNU DA UNUTMA EMİİ ;)
Güzel ve samimi duyguların için çok teşekkür ediyorum Gülüm Tavsiyelerine uyacağım emin ol Aynı tavsiye senin için de geçerli Sende yıkılma güçlü ol Rabbine sığın tevekkül et .Olursa bizimdir .Olmasa da artık Rabbimin bildiği vardır.
Yüreğine kurban olayım Solmasın gözlerin ,Bendende Karadenize selam olsun