GÖKYÜZÜNDE PARLAYAN YILDIZ SEN ORDA AY’A AŞIK BEN BURADA YALNIZ
Kirpiklerimi Yatırıyorum Çıplak, Esmer Geceye Gökyüzüne ,Merdiven dayıyorum, Hadsizce. Güneşini yitirmiş Bulutlarda dolaşıyorum ,Tek başıma Etrafta Ne Yıldızlar , Ne de Ay var. Birer birer Saklanıp ,tenhada Sevişiyorlar ,Ay’la. Üzerimde Tülden bembeyaz bir elbise , Ne fayda hırsımdan Tüllenemiyorum bile.
Ruhumun Hüzünlü Yüzü Hazana dönük Vaziyette Sine’mde İniltili bir Sevda Vurgunu ,Bir bilsen ne kadar Yorgun. Sisler sarıyor içimin dört bir yanını ,Tuzak tuzak Göz gözü görmüyor ,öylesine utangaç ki Tekdüze yağan Yağmurlara.
Aşına olduğum, fakat ,Mevsimsiz bir iklimi daha yaşıyor öz’ünden uzak öz’üm Bir garip Bahtsız Bedeviyim Sahranın en orta yerinde Güneş ,sinsice kusuyor çatlamış , dudaklarıma ,Su olup yıkıyorsun katre katre. kanıyorum Sevdana. Gül Kokularını anımsıyorum ötelerden ,firdevs çiçeklerine Nisbet edercesine sevişiyorum Kokunla.
Kirpiklerim perdelerini aralıyor Uyanıyorum . Köhne sabahlarımı öpüyorum gözlerinden.Küf kokulu yalnızlığıma dönüyorum Yeniden kucaklıyorum yalandünyayı. Yine sensiz gene Sensizim.
Saat : 02:30 8 Şubat 2013 / İZMİR K.Merve YALÇINKAYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
I L I K B İ R D Ü Ş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
I L I K B İ R D Ü Ş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzün meleğim Sen çok fazla dalma derinliklere Dal ama tez çık Üzülmeni hiç istemem Hem dileklerle Senin de o guzel kalemin solmasın hep çağlasın sağ ol var ol Canımın içi kendine dikkat et ..