Gündüzleri, Ölümden bahsederken,Geceleri Senden bahsediyorum Gökyuzune. Bir yanım Ölüyken ,’Diğer Yanımı da Ölsün’ hissi taşıyorum Omuzlarımda.
Bir Anlık Hayalin, Ucuz yalnızlığımın en Şeytani tarafını alıp göturuyor ,ucsuz, Uçurum kenarlarına. Başbaşa kalıyorum .Suskun olup birçok şey anlatan suretinle. Sözlerim ,birikmiş birer mektup yığını oluyor ,boğazımda Gaybana gecelere kustuyorum , mürekkebimin kederini,alelade. Karanlığın Asilliğine Armagan ediyorum Giz Sebeplerimi,tereddüt etmeden . Ölümü hiç tatmamış Dolunaya anlatıyorum Ayrılık öykümüzü
Yokluğunda,henuz Toprak olmamış lakin Neşter yemiş ,Gönül sancımı anlatıyorum . Umutlarımdan arta kalandı, Örselenmiş bir ruh ,parçalanmış hayallerim yitmişti bu intihar kurşununda. Seni severken sana ulaşan yollardan çok, ölüme giden yolla uzlaşmıştım hep Hazırlıksızdım ,bedenime yaklaşan trafik canavarına Son nefeste bile söyleyemedim içimde biriken sevdanın güzelliklerini sana. Sen hep eksik guvenmiştin bana ,belki sevmiştin, ama Asla inandıramamıştım seni ,Sevgimin Büyüklüğüne.
Senden sonra hep yarım yaşadım bir türlü sevemediğim bu hayatı En özgür halimle bile düşman oluyorum sucsuz yabancı adamlara. Sevgiye muhtaçlığımı ve tüm isteklerimi öldürüyorum kendi içimde ,kendi kendime. Dokunmuyor,dokunamıyorum benimle çift olmak isteyen rüzgarlara. Sanki herşey yasakmış gibi bana,değmekten korkuyorum herhangi bir tene Sevgiye muhtaç huzura hasretim ,Sen bunu Bilmesende Ben artık böyleyim.
Bir ihtimal içinde bin soru vardı umutlarımızın arasında gizli Avuclarımızda saklıydı bakir denilen Kader Belki, Alnıma yazılmadı isminin heceleri Belki hiç Dönmeyeceksin eski günlere Bekleyeceğim ,Ölüm vaktinden evvel.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S E N VE ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S E N VE ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senden sonra hep yarım yaşadım bir türlü sevemediğim bu hayatı En özgür halimle bile düşman oluyorum sucsuz yabancı adamlara. Sevgiye muhtaçlığımı ve tüm isteklerimi öldürüyorum kendi içimde ,kendi kendime. Dokunmuyor,dokunamıyorum benimle çift olmak isteyen rüzgarlara. Sanki herşey yasakmış gibi bana,değmekten korkuyorum herhangi bir tene Sevgiye muhtaç huzura hasretim ,Sen bunu Bilmesende Ben artık böyleyim.
Bir ihtimal içinde bin soru vardı umutlarımızın arasında gizli Avuclarımızda saklıydı bakir denilen Kader Belki, Alnıma yazılmadı isminin heceleri Belki hiç Dönmeyeceksin eski günlere Bekleyeceğim ,Ölüm vaktinden evvel.
Sevgiye muhtaç huzura hasretim ,Sen bunu Bilmesen de Ben artık böyleyim. Aynen katılıyorum bu kısıma Ölmek sana yakışmaz be CANCAZIM. Yaşam ve ömürlük gülüşünü görmeseydim derdim ki hani bu kanatsız meleğe düş kırıklığı yaşatan nedenlerin varlığından da haberim olmazdı.
Sevgili M...adın bende kalsın duyguların sen de yaşamda herşey 4/4 olmuyor naparsın 5 kardeş bir değil ki! değilmi. Sabret bekle Zamanla Oturacak her şey.. Günün Dünden güzel olması dileğimle SAYGILARIMLA Güzel 1 Tanecik, Şaireye Dostane Sevgilerimle...
Bir ihtimal içinde bin soru vardı umutlarımızın arasında gizli Avuclarımızda saklıydı bakir denilen Kader Belki, Alnıma yazılmadı isminin heceleri Belki hiç Dönmeyeceksin eski günlere Bekleyeceğim ,Ölüm vaktinden evvel.
Yürür insan kendi yalnızlığını bi zaman sonra bırakır ardında kenetlenir parmaklarına ,parmakları yol boyunca vaadlerde bulunur iki sevgili,sadakat yeminleri ederek
Sonra eller vedalaşır, kaybolur iki sevgiliden biri,yönüne bilmeden
Başına gelmedik kalmaz ,birgun diğeri bulur onu, lakin hiçbirşey eskisi gibi olmaz yıkılır tüm duvarlar onun başına ve ölür sadece o ölür diğeri hala yaşamaktadır
Şair, hiçbir şiirinde 'işte tam da buydu anlatmak istediğim' diyemiyor. Yazdıklarınızdan anladığım o ki, yazamadıklarınız daha fazla. Yazmak, his idmanıdır. Hisleriniz oldukça kuvvetli...
Tebrik ediyorum.
Not: İmla hususuna biraz dikkat etmenizi öneririm.
İmla hatalarım konusunda kendime dikkat edip elestirinizi dikkate alacağım sayın şair Aslında yuzüne söyleyemdiğim ıcın burada rahatça söylüyorum o duymasa da Velhasıl şair ; Anlatmak ıstediklerim yazdıklarımdan ibaret
Yorumunuz ıcın ayrıca teşekkurlerimi iletiyorum sağolun
Bir ihtimal içinde bin soru vardı umutlarımızın arasında gizli Avuclarımızda saklıydı bakir denilen Kader Belki, Alnıma yazılmadı isminin heceleri Belki hiç Dönmeyeceksin eski günlere Bekleyeceğim ,Ölüm vaktinden evvel...
_____________________________________Beklenilene değiyorsa beklemek güzeldir her daim canım benim... sen ise beklerken bile o aşikane bekışlarınla, yüreğindeki o büyük sevgiyle bile güzelsin.... Kutluyorum seni ve o güzel yüreğinin akıttığı duygu yüklü mısraları... Sen cansın CANN... ;)) Seviliyorsun unutma emii ;)) mutlu kalman dileklerimle...
sen mutlu ol bana yeter bitanemm.. ahh keşke orda olaydım da oturup bi dertleşeydik be canımm... ama olsun senin de dediğin gibi gönlümüz bir... sen de sevgimlesin ;))
Teşekkur ediyorum Çiçeğim benim hoşgeldin sefa getirdin söyle sana ne ikram edeyim izmirde olsaydın sana bi kahve ısmarlar kahve tadında dertleşirdik ama gonlumuz bir merak etme Bende seni çok seviyorum küçüğüm benim güzel yüreklim kendine dikkat et sevgimlesin:)
bu şiire hayalim bile erişemez çok derin ve düşündürücü ne yazsam anlamsız beyhude olacak bir şey yapamamaksa üzüntü verici böylesine karmaşık bir duygu hali içindeyim bu şiiri yazdığınız için kutlamıyacağım seni biliyorum ki için acıyarak kanayarak yazdınız keşke tanımasaydınız diyeceğim sadece sevgi selamlarımla bu işkencenin bir an evvel bitmesi dileklerimle