Denizleri sevgilim Dalgaları aşıp da o kokunu bulmak zor Hep yosun kokardı saçların Mis gibi rüzgar Şimdi o rüzgarlarla sana ulaşmak Çok zor..
Bağırmak gökyüzüne o koca boşluğa Haykırmak bir tanem zor Sana sevdalarımdı çığlıklar Sana yanışlarım Şimdi o külleri soğutmak Çok zor...
Açmak ellerini semaya yakarmak Bir mucize istemek zor Bambaşkaydı benim dualarım biriciğim Başka, yaşlı ve samimi Şimdi seni dilenmek Çok zor..
Basmak topraklara çıplak ve yalnız Sakinleşmek, beklemek zor Seninle olacaktı ya benim her bir adımım Aynı ritimde, aynı yönde Şimdi o toprağa sensiz girecek olmak Çok zor..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_zor_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_zor_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir şiir ne kadar güzel olursa olsun bu sayfa düzeninde şiir okuyası bile gelmez misafirlerin. karmakarışık görünüyor, resmi şiirin üstüne veya altına alın ki şiiriniz önce göze hitap etsin. bu arada şiir çok hoştu başarılar dilerim.
Teşekkür ederim öncelikle Fakat diğer şiirlerimi incelediyseniz gormus olmanız gerekir Hiçbirinin düzeni karışık degil, bu paylaşımımı yaparken sayfa hata verdi Maalesef göremeden paylaşmış bulunmuş Düzelttim sanırım oldu sevgiler..
Teşekkür ederim öncelikle Fakat diğer şiirlerimi incelediyseniz gormus olmanız gerekir Hiçbirinin düzeni karışık degil, bu paylaşımımı yaparken sayfa hata verdi Maalesef göremeden paylaşmış bulunmuş Düzelttim sanırım oldu sevgiler..