Bazen nur dağına çıkmakmış sevgi dualarla buluştuğunda yüreğin bir avuç toprağa yenik düşer bedenin anlarsın bir imtihan aleminde olduğunu anlarsında ! yine de yenik düşersin fani olana bilmezsin aşkın beşeri olduğunu
bazen coşarsın bazen sükuta yenik düşer yüreğin ne ummanlar aşmak istersin arafattan inip koşmak istersin medine sokaklarında ! kabeye gelip yüz sürmek istersin
senki gönlümdeki kabe seni her tavaf edişimde nurunla aydınlanıyor yüreğim şimdi essabur bekleyişlerim var yüreğimin yanğın yerinde bir inşirah kadar yakın bir müntesir kadar uzaklarda..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mekke bakışlı yar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mekke bakışlı yar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen nur dağına çıkmakmış sevgi Dua/larla buluş/tuğunda yüreğin bir avuç taprağa yenik düşer bedenin.
Anlarsın bir imtihan aleminde olduğunu anlar/sında yine de yenik düşersin fani olana bilmezsin aşkın Beşeri olduğunu.
Bazen coşarsın bazen sükut/a yenik düşer yüregin Ne ummanlar aşmak istersin araftan inip koşmak istersin medine sokaklarında kabe/ye gelip yüz sürmek istersin.
Sen/ki gönlüm/deki kabe seni her taf edişim/de nurunla aydınlanıyor yüreğim.
Şimdi Elsabu-r bekleyişlerim var yüreğimin yanğın yerinde, bir inşair kadar yakın bir Mün-tesir kadar uzaklarda..
10.Haziran.2011 Zeynep Yağmur Yıldız
Anlam ve anlatım harikaydı üstadım severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık Saygılar
levent taner tarafından 5/10/2014 6:00:48 PM zamanında düzenlenmiştir.