Bir tutkudur yüreğimdeki dua ellerimi her açtığımda adını sen koyduğum adı sensizlik denildiğinde ya da kavuşamamak ağlayamamak derinden kıyamda sen secdede sen.
Dualarla gel hicretten önce yüreğime medinem ol öyle bir dua ol ki aminlediğimde sol yanım seninle dolsun seni indirilen ayet gibi yüreğimde okuyayım gözyaşlarım aksın kıyamete kadar damla damla secdem ıslansın.
Şimdi duaların dili olsa söylese seni nasıl dilediğimi kaderime vurulmuş mührüm ol ve melekler şahit olsun seni nasıl sevdiğimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Duadır sana olan sevdam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Duadır sana olan sevdam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaç dilde yalvarayım dualar dilin temiz yüzüdür yar söyle diz çöküp yalvarayım aminler hangi dildendir..
ah zeynepcğim kaldım .' bozğızmıda düğümlendi nefesim. nasıl bir dua şeklidir bu sevgilinin ardından nasıl bir yürek selidir bu kutluyorum sevgilerimi bırkıyorum..
ah yarr söyle gidişle öldüğün kalbimi gelişle nasıl güldüreyim ne bir ses ne bir nefes hiç haberi yok ellerimin gidişnden söyle nasıl ıstsyım üşüyen ellerimi.söyle yarr ben seni nasıl unutayım..
O halde, yeni değerler yaratımını bu çerçeveye oturtabiliriz. Yeni değerler yaratan etkin bir varoluşa sahip olmak demek, bilinç dışında işleyen güç ilişkilerini çözümlemektir aşk değilmi cana can dost
İnşallah duanız kabul olur ve hakikati bulursunuz. İnşallah karşınıza hep hakikatın askerleri çıkar. Sahtekarlar değil. Kutluyorum güzel şiirinizi. Selam ve saygılar
yar söyle diz çöküp yalvarayım aminler hangi dildendir..
ah zeynepcğim kaldım .' bozğızmıda düğümlendi nefesim.
nasıl bir dua şeklidir bu sevgilinin ardından nasıl bir yürek
selidir bu kutluyorum sevgilerimi bırkıyorum..
ah yarr söyle gidişle öldüğün kalbimi
gelişle nasıl güldüreyim ne bir ses ne bir nefes
hiç haberi yok ellerimin gidişnden söyle nasıl ıstsyım
üşüyen ellerimi.söyle yarr ben seni nasıl unutayım..